کد خبر 1308058
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
پاسخ عجیب رئیس بارسلونا به امکان بازگشت مسی / لاپورتا: دمبله بهتر از امباپه است

رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص بازگشت مسی، شرایط بدنی فاتی، واگذاری حق امتیاز نیوکمپ و تمدید قرارداد با دمبله صحبت کرد.

به گزارش مشرق، رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص بازگشت مسی، وضعیت مالی باشگاه، شرایط مصدومیت فاتی، واگذاری حق امتیاز نیوکمپ و تمدید قرارداد با دمبله صحبت کرد.

لاپورتا گفت: انتقال دکتر «ریکارد پرونا» نهایی شده و او به کادر پزشکی باشگاه اضافه خواهد شد. در خصوص «فران تورس» باید بگویم که یکی از افرادی است که ما می‌خواهیم شرایط خرید آنان را بررسی کنیم. مدیر ورزشی همه مسائل و درخواست‌های مربی را زیرنظر گرفته و بر اساس آنها بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما حداقل ۵ مناقصه برای واگذاری حق امتیاز نیوکمپ داریم ولی می‌خواهیم هر فصل نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو پول بدست آوریم.

پاسخ عجیب لاپورتا به امکان بازگشت مسی

رئیس بارسلونا در خصوص شرایط فاتی و تمدید قرارداد دمبله نیز گفت: آنسو فاتی می‌خواهد مقابل بایرن مونیخ بازی کند ولی هر چه پزشکان بگویند همان رخ خواهد دارد. دکتر به من گفت که شرایط او سخت و دشوار است و باید همه مسائل درنظر گرفته شود. در خصوص تمدید قرارداد دمبله نیز باید بگویم که او می‌خواهد بماند و ما ارتباط خوبی با او داریم. او یکی از عناصر کلیدی ترکیب ماست و می‌خواهیم که در تیم بماند.

لاپورتا تصریح کرد: مدیر برنامه دمبله نیز به دنبال گرفتن بهترین تصمیم برای اوست ولی همیشه بهترین چیز پول نیست. این برای من مشخص است که دمبله بازیکن فوق العاده ای است. او به نظرم حتی از امباپه هم بهتر است.

وی در انتها در خصوص احتمال بازگشت مسی گفت: نمی‌دانم این امکان وجود دارد که مسی به اینجا بازگردد و مجانی برای ما به میدان برود. من نمی‌دانم و هیچ وقت هم از او این سوال را نکرده‌ام.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس