کد خبر 1307964
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
رجب طیب اردوغان نمایه

انتقادات شدید قلیچدار اوغلو سیاست مدار و اقتصاد دات اهل ترکیه به اردوغان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • SE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    14 11
    قلیچدار اوغلو از خطرناکترین دشمنان ایران در ترکیه است.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      8 12
      پانتورک الهی های داخلی ارادت. بسیاری به اردوغان قاتل با افکار ضد ایرانی عثمانی دارند
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      12 18
      خطرناکترین دشمنِ اروپا،خاورمیانه،ایران،آسیای میانه تا چین و ...پان ترک ها هستند و بس حالا اردوغان میخواد اسمش باشه یا هر گرگ و شغال دیگه.پان ترک جماعت ضد بشریت هست به وضوح به مردم چندین کشور ثابت کرده.
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 2
      دشمن مرد به ز دوست نامرد
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      خطرناکترین دشمن ایران اردوغان است
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    12 5
    باعث بانی. بحران ارزی اخیر ترکیه. همین آقا. هست. چون به کمک اروپا. وامریکا.. حذف اردوغان هستن. اما. اردوغان پیروز خواهد شد
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 0
      آفرین آفرین ، مشت اول پنجا تومن
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    3 14
    آذری ها آریایی و از قوم ماد هستند و کوروش نوهٔ دختری شاه ماد است ولی برخی عاشق صنعت دست سوم و مونتاژی ترکیه‌شده اند در حالی که اصلیتشان از قوم‌ماد آریایی است و بزرگترین تمدن ها آریایی هستند مثل آمریکا کانادا ایران فرانسه انگلیس آلمان روسیه.
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      4 0
      نژاد پرستی خوب نیست. اسم نژاد فرقی نمیکنه. نژاد پرستی بده، باهر نامی که باشه.
    • هاشم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 10
      حزب توران و ینی مساوات در آذربایجان و حزب حرکت ملی دولت باغچه ای در ترکیه و آموزش پایه و آکادمیک نژاد پرستی در دروس تاریخ در این دو کشور و هزینه های که این احزاب از دولت و حمایت‌های دولت این دو کشور آیا بد نیست ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 4
      توران یک‌یک‌کشور باستانی ایرانی است و شاهزاده تورج موسس توران بوده است. تورج یا تور فرزند سوم فریدون شاه، شاه ایرانزمین است
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 5
      ۱۵:۰۵ کوروش هیچ نسبت خونی با ارشتی ویگه شاه ماد ندارد،بخشهای داستانی شبه اساطیر یونانی هرودوت سالهاست توسط باستان شناسان رد شده است،با اعتبارترین سند درباره تبار کوروش همان نسبی هست که در منشور حقوق بشر ،خود کوروش بیان کرده و آنچه داریوش در سنگ نبشته بیستون میگوید.هرودوت سه روایت گوناگون را شرح و بسط داده و یکی را مانند داستان علمی تخیلی که از یونانی جماعت در طول تاریخ بسیار دیده میشود،بیان کرده که سازگار با منطق و خرد و البته داده ها و یافته های باستانشناسی نیست!اسناد بابلی،آشوری،ایلامی و مادی و پارسی همدوره خود کوروش چنین چیزی را هرگز نگفته اند:دورگه بودن مادی_پارسی کوروش که اگر حقیقت داشت،عجیب است بیان نکردن آن!هرودوت در برخی زمینه ها خیالبافی های خود از آنچه ندیده به چشم روایت میکند،منابع هرودوت شنیداری و نقل قول های اشتباه است که چون ۴۰ سال پس از مرگ کوروش به دنیا آمده،طبعا وقتی در کهولت تواریخ مینوشته و در خانه اش نشسته بوده و دسترسی به کتیبه ها نداشته،طبعا امروزه مردود است و فقط آنچه با استناد به مدارک یافته شده امروزی مطابقت کند،از جانب دانشمندان علم تاریخ پذیرفتنی است.البته در هم تبار بودن مادها و پارسها و پارتها و ..دیگر اقوام آریایی شکی نیست که هم زبان و هم تبارشان آریایی و ایرانی است و احتمالا دینشان هم یکی است.کوروش کاملا از تبار پارسی است.مادها و پارسها هم توسط کوروش با هم متحد شدند،و همیشه هم در برابر دشمنان مشترک متحد بودند چون خویشاوندان تباری بودند.
    • صدر تبریزی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      6 2
      هاشم جان برادر،پان ترک جماعت اگر شرف و خرد و عقل داشت که اسمش پان ترک نمیشد! وقتی تزِ آتاترکِ غیرِ ترک این باشد: ترک غیر از ترک دوستی ندارد!! خودت تا ته شعور این موجودات را دریاب،نژادپرستی در خونِ این گرگ ها رسوخ دارد و فریاد مردم چندین کشور از ظلم این جماعت رذل بی ریشه بی هویت که برای خاطر ساختگی ترین و دروغی ترین هویت جعلی دنیا حاضرند از روی همه رد شوند و حتی از ترکهای واقعی آسیای شرقی هم جلو بزنند با توهم خودترک پنداری و گریبان چاک دهند به خاطر آنچه علم تاریخ و علم ژنتیک با سند و مدرک رد میکند،در آمده،اینها هم پیاله اسراییل جعلی و غاصب هستند،اینها زاییده عثمانی و بریتانیا هستند پانترکیسم مانند صهیونیسم یک غده سرطانی است.از اتحاد ملتهای با هویت اینها دردشان میگرد،حسد کبودشان میکند،دشمنی در ذات اینهاست،چون خودشان هم میدانند که هیچ ریشه ای ندارند حاضرند به بدنام ترین مردمان تاریخ منسوب باشند برای اینکه دیگران را بدرند،تهی و فرومایه و جاعل و دروغگو نفرت پراکن و تخم نفاق و کینه پاشیدن میان ملتهای دنیا..لعنت خدا بر این ضد بشرها.
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 1
      کل تاریخ بشریت ۶ تمدن بیشتر ندارد که از بین این کشورهایی که نام بردی فقط ایران تمدن به حساب می آید.دِیمی حرف نزن،علمی حرف بزن.در ضمن افسانه هرودت درباره نوه دختری بودن کوروش برای پادشاه ماد،مردود است.اما مادها و پارسها هر دو یک ریشه دارند،یک زبان دارند و از دوره هخامنشیان متحد بوده اند.
  • محمود IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    1 0
    یاد رقابت بایدن و ترامپ میفتم
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 4
    اگر قلیچدار اوغلو دشمن ماست ما دیگر تکلیف خودمان را با او میدانیم ولی این جناب اردوغان حال و روزش معلوم نیست هر روز از یک دنده بلند میشود و دائم برای ما زیر و رو میکشد. این اردوغان به مراتب خطرناکتر از اون قلیچدار اوغلوست!!
  • امیر IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    1 1
    ترکیه برخلاف ما منافع ملیش در صدر حالان اردوغان باشه یا کسی دیگه اینا هم بازی انتخابات مثل مملکت ما تا دیروز برجام مفلوک بود امروز تشریف بردن برا احیای برجام ننگین بر هرچی برجامی که مملکتو به باد داد.
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 1
      منافع ملی یعنی خشک‌کردن عراق و سوریه و ریزگردها دذ چشم م ریه آذذی و خوزستانی؟؟؟ پس خدا چه میشود؟
  • قادر IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 5
    خنده دار این است که تورک ها و ترکیه به فکر پیشرفت توسعه کشورشان هستند
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 3
    توران یک‌یک‌کشور باستانی ایرانی است و شاهزاده تورج موسس توران بوده است. تورج یا تور فرزند سوم فریدون شاه، شاه ایرانزمین است
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 2
    از نظر پانترکها هر کسی حرف حق را بگوید دشمن ترکیه است ! اصلا اینها کاری ندارند که چه حرفی میزند درست است یا خیر به نفع ترکیه است یا خیر فقط همین که از اردوغان انتقاد می کند دشمن است ! حتی اگر انتقاد منطقی و مودبانه و قانونی باشد ! حالا جالبه پانترکا اصلا کاری با خود مردم مسلمان ترکیه هم ندارند که چه کسی را می خواهند قلیچدار اوغلی را می خواهند یا نه ! فقط اردوغان و خواب و خیالات پانترکیسم برایشان مهم است ! اینها اصلا اینکه می گویند پانترکیسم را انگلیس اختراع کرده را هم قبول ندارند ! و مثل سایر حقایق تاریخی قبول ندارند و می گویند دروغ است ! انگلیس از بک طرف پانترکیسم را با هدف اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان بوجود می آورد و آن را به نژاد مغول مرتبط می کند از طرف دیگر عقب ماندگی ذهنی را در زبان انگلیسی به منگولیسم معنی کرده و نام کشور مغولستان را منگولیا می گذارد ! یعنی کسانی که چشم و ابروی پف کرده دارند از نظر انگیسی ها همان مغول هستند ! باور کنید یکی از دوستان آذری من میگفت اگر کسی به من بگوید مغول به او میگویم ددون مغول دی ! یعنی پدرت مغوله ! و ادامه داد من افتخار می کنم آذری و آریایی اصیل و ایرانی هستم. همونطور که علی دایی هم چند سال پیش با افتخار گفت آذری ها از نژاد آریایی اصیل هستند. این پانترکها همه تاریخ را میخواهند تحریف کنند البته به خیال خودشان ! اینها هنوز هم نمیدانند با طناب پوسیده چه کسی دارند به ته چاه میروند و خبر ندارند که به مرور زمان باقی مانده حقایق تاریخی برای باقی مانده متوهمان هم مشخص و مردم به ریش اینها خواهند خندید !
  • حسین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 3
    یا شاسین ملت تورک . و امپراطوری عظیم ترکستان .جهان باید تعظیم کند .نیم میلیارد ترک برای جهان تصمیم خواهد گرفت .
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 2
      اوسطره !
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 2
      فارس و آذری همه از قوم آریایی ایران هستند آذری ها از شاخه ماد و فارسها از شاخه فارس و کوروش فرزند ماد و فارس است.
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 2
      آذری ها از قوم آریایی ماد هستند. و کشور ترکیه سالهاست التماس میکند سینه خیز میرود تا پارد اتحادیه اروپا که آریایی هستند بپیوندد.
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 2
      ترک بودن خود ترکیه رو هواست ۴۰درصد ترکیه از مردم کرد فارس یونانی ارمنی هستند. و خیلی غز ترک ها هم مذهب سنی را بر نژاد ترجیح میدهند.
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 2
      (آذری ها آریایی و از قوم ماد هستند)( ملت های آریایی=روسیه ایران هند آمریکا اسپانیا انگلیس فرانسه آلمان استرالیا و غیره)
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 2
      تو داری فارسی مینویسی یاشاسین پس یک رگ فارس هم داری. مگر نگفتی زبان اصل است؟؟؟
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 1
      توران یک‌یک‌کشور باستانی ایرانی است و شاهزاده تورج موسس توران بوده است. تورج یا تور فرزند سوم فریدون شاه، شاه ایرانزمین است
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 0
      ایران هم مثل کانادا یک‌کشور مدرن فرانژادی است. و‌قرن هاست از کثافتی بنام نژادپرستی عبور کرده است.
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 1
      آذری ها فرزندان قوم‌ ماد و آریایی هستند. من افتخار می کنم آذری و آریایی اصیل و ایرانی هستم. همونطور که علی دایی هم چند سال پیش با افتخار گفت آذری ها از نژاد آریایی اصیل هستند.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 1
      (آذری ها فرزندان قوم‌ ماد و آریایی هستند. ) ترک ها که خیر بلکه اصلا هیچ‌قومی هیچ‌ملتی هیچ‌نژادی به گرد پای آریایی ها نمی رسند. همین‌الان رجب بدون دستور دو نفر آریایی یعنی پوتین و بایدن هیچ کاری نمیکنند.
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 1
      ((((اسطوره ترکیه مولانای فارسی زبان است)))) ((((آذری ها آریایی و از قوم ماد هستند))))(((( از شاعران آریایی مثل شکسپیر حافظ مولانا جامی گوته و‌غیره))))
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      (آذری ها آریایی و از قوم ماد هستند)آریایی یعنی شکسپیر گوته حافظ آمریکا المان شوروی روسیه امپراطوری ماد هوخشتره امپراطوری فارس کوروش امپراطوری روم جولیوس‌سزار امپراطوری شارلمانی فرانسه ناپلئون بناپارت ادیسون مخترع برق مخترع هواپیما تلفن راه آهن کشتی‌ و اولین سفربه ماه دومین‌سفر به ماه ناسا تلسکوپ هابل ماهواره اینترنت کامپیوتر موبایل تلوزیون هالیوود سینما تثاتر یونان فلسفه‌ فیثاغورس .........
    • بهرام بهرامیان IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      شما که تخته گاز داری میری یه لحظه صبر کن این ویدیو رو نگاه کن عزیز جان که دیگه به اشتباه نیفتی : کوروش پارسی یا ایلامی؟(درباره تبار کوروش) درسگفتار شروین وکیلی.یک اشتباه بزرگ تاریخی رو مدام داری تکرار میکنی دادا. ماد و پارس هم تبار و هم زبان بودند : ایرانی آریایی، ولی عزیز جان کوروش نوه ی مادها نیست. ماد و پارس هم از دوره هخامنشیان متحد بودند همیشه.
    • رامین موسی زاده نمینی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      1 0
      حسین خان آروم! باشه حالا برو قرص فشارتو بخور.آی جماعت آی یونانی قبرسی مجار بلغاری، ایرانی تبارها کُرد ارمنی گرجی آذری و لر و ........ تاجیکستانی پاکستانی ترکمن و عرب و افغانستانی و روسی و چینی و .... حتی ترکستانی ها ،در کل ملت دنیا ای بنی آدمها پیاده شید همگی ،بذارید اینا سوار شن ببینیم کجا میخوان برن...بابام جان اینا میگن گرگ هستیم..ما که آدمیزاد هستیم بذاریم برن اینا تا آخر دنیا....پان ترک همینه دیگه نمیخواد آدمیزاد باشه.خلایق هرچه لایق..
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 2
    ((((اسطوره ترکیه مولانای فارسی زبان است)))) ((((آذری ها آریایی و از قوم ماد هستند))))(((( از شاعران آریایی مثل شکسپیر حافظ مولانا جامی گوته و‌غیره))))
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      1 0
      بابا منظور اسطوره نبود صداشو درنیار ! اوسطره بود یعنی یه فعل امر تو زبان آذریه واسه همون کسی که یه توهم واسه دنیای ترک نوشته بود زدن !
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      1 0
      مولانا اسطوره ترکیه جعلیِ ۹۷ ساله است؟؟!! مولانا جلال الدین محمد پارسی ..زاده بلخ شهر ایرانی آن روزگار که با خانواده اش از ستم ترکان زردپوست که از شمال شرق به ایران زمین تاخته بودند به غرب ایران زمین کوچ کرد...روند ترکی شدن زبان آناتولی و قفقاز و آذربایجان در تاریخ کاملا روشنِ....مولانا ایرانی هست و تمام.
  • ایرانی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 2
    در پاسخ 30=21در این میان چه به تو می رسد که اگر ایرانی هستی از وطن رد می شوی به چه قیمتی
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 2
      عزیز اینها به دلار حقوق میگیرند بجای جنگیدن در نیروی تروریستهای سوریه میان در اینترنت کار میکنند.
  • رضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    بهتره بگه ساکت شو
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 0
    شاه ماد خواب می ببند که از شکم دخترش درختی رشد میکند که کل سرزمین ها را فرا میگیرد. پیشگویان تعبیر خواب را چنین میگویند که از دخترت پسری بدنیا خواهد آمد که بر جهان سلطه خواهد یافت، آن پسر بدنیا آمد و کوروش نام گرفت. (آذری ها از قوم آریایی ماد هستند.)
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 1
    همه این دشمنی‌ها بر سر علی ع است. از اول تاریخ بر سردعلی ع بود. یاران علی بعد ۱۴۰۰سال توانستند حکومت تشکیل بدهند. و حالا تمام ۴۰سال است به جنگ با ایران آمده. و برای ایران بسیاری غیر ایرانی خون داده اند. دست خدا از آستین‌ ایران بیرون آمده.
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      3 0
      اقایان محترم چرا به هم قوم خیش ملت خودتون توهین می کنید ماها چه تورک پارس کرد عرب باهم بررادریم زیر یک پرچم هستیم زمان جنگ به ما که می گید پانتورک چند هزار شهید جانباز دادیم خدا شماها را نمی بخشد مثل سگ پارس نکنید ادم باشید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس