حرف‌های پوپولیستی و وعده‌های توخالی/ جنگ مدیران سرخابی به کجا ختم می‌شود؟

پیش از برگزاری دربی ۹۷ پایتخت، مدیرعامل‌های استقلال و پرسپولیس جنگ روانی تازه‌ای به راه انداختند تا تنور حواشی قبل از داربی داغ شود.

به گزارش مشرق، دربی ۹۷ پایتخت و تقابل سنتی استقلال و پرسپولیس در حالی در روز شنبه قرار است برگزار شود که باز هم حواشی قبل این بازی مهم، به قوت خود وجود دارد.

این بار نوبت به مدیرعامل‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسیده است. مصطفی آجورلو شروع کننده این جدل بود. او چهارشنبه شب در مراسمی تحت عنوان تقدیر از هواداران استقلال صحبت‌های قابل توجهی به میان آورد و از وجود گروهی حرف زد که مانع پیش‌برد اهداف استقلال است. او در این رابطه گفت: «یک تیمی است و این آدم هایی که چنین حرف هایی می زنند هم مهره ها و سربازهای پیاده‌شان هستند. اسم نمی آورم، این ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبودم و نیستم که اسمشان را بیاورم و این ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج، شش سال گذشته قهرمان شود. به آن دوستان سیاسی می گویم که دست از سر این بچه ها بردارند! به آنها می گویم که در خوابشان در مورد تخریب استقلال اشتباه می کنند. ما همه از کوچکترین عضو تا سرمربی و بازیکنان و کاپیتان در مقابل این افراد می‌ایستیم و حقمان را می گیریم.»

در مقابل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حرف‌های آجورلو واکنش نشان داد. صدری با اشاره به اینکه "این گونه اتهام زدن به رقیب مستقیم در آستانه دربی در شأن و زیبنده مدیریت یک باشگاه لیگ برتری نیست،" خطاب به آجورلو یادآور شد: «آقای آجورلو خودتان خوب می‌دانستید تیم‌ دوم تهران را در اختیار گرفته‌اید، باید با این وضعیت کنار می‌آمدید نه اینکه در آستانه دربی چنین گفتار و رفتاری از شما سر بزند و باعث تاسف همگان شود.»

صدری افزود: «شرایط آجورلو را خوب درک می‌کنم، او با یکسری وعده‌های تو خالی و اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی با درآمدزایی ۱۰۰۰ میلیاردی وارد استقلال شد و حالا ناچار به فرافکنی و صحبت‌های پوپولیستی است. البته تصور من این بود که او به عنوان مدیر مدعی و دارای تجربه حداقل یک سال کار کند، زحمت بکشد و بعد از ناکامی و نتیجه نگرفتن با چنین حرف‌های سخیفی فرار رو به جلو کند اما تازه دو روز است که پرسپولیس در جدول بالاتر از استقلال قرار گرفته است، چرا دوستان ترسیده‌اند؟! خطاب من به آقای آجورلو است که برای مدیریت باشگاه استقلال حتما شرایط را سنجیده که عهده دار مسئولیت شده است. اما پرسش من اینجاست که چرا تا همین یکی، دو هفته که در جدول بالاتر از ما بودند از این ادعاهای گزاف و غیرواقعی نمی‌کرد؟ باز هم تکرار می‌کنم شرایط مدیرعامل استقلال را درک می‌کنم چرا که علاوه بر وعده‌های توخالی که داده و در اجرای آن مانده، تیمش طی چهار هفته ۸ امتیاز از دست داده و باید هم حرف‌های پوپولیستی و عوام فریبانه بزند.»

این جنگ‌های روانی اتفاقی است که تقریبا همیشه پیش از دربی‌ها رخ می‌دهد اما این بار کار به مدیرعامل‌های دو باشگاه کشیده شده که این مساله، اتفاقی کم‌سابقه به شمار می‌آید.

اینکه فضای کری‌خوانی‌ها پیش از دربی به کادر مدیریت دو باشگاه کشیده شود، امری سخیف و سطحی به حساب می‌آید. اگر قرار باشد اتهاماتی به طرفین وارد باشد، باید تمام استدلال‌ها بر پایه مستندات و واقعیات باشد و اینطور بیانیه‌ دادن‌ها آن هم پیش از دربی بیشتر جنبه نمایشی دارد تا به نوعی تنور حاشیه دربی داغ شود.

شاید این پایان ماجرا نباشد و این بار باشگاه استقلال بخواهد جواب صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را بدهد! باید منتظر ماند و دید این بازی - که روح و روان هواداران فوتبال و علاقه‌مندان دو تیم را می‌خراشد - تا کجا ادامه پیدا می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوئین زهرا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    بنده جای وزیر بودم جفت مدیرعامل رو جریمه سنگین و شخصی نقدی می کردم که دو باشگاه و هواداران رو از الان به جون هم انداختن و درس عبرتی باشه براشون
  • بوئین زهرا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    بنده جای وزیر بودم جفت مدیرعامل رو جریمه سنگین و شخصی نقدی می کردم که دو باشگاه و هواداران رو از الان به جون هم انداختن و درس عبرتی باشه براشون
  • بوئین زهرا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    بنده جای وزیر بودم جفت مدیرعامل رو جریمه سنگین و شخصی نقدی می کردم که دو باشگاه و هواداران رو از الان به جون هم انداختن و درس عبرتی باشه براشون
  • عشق اس اس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    طفلک صدری داره آخرین ترفندهاشو برای پست مدیر عاملی لنگ بکار میگیره ..شاید به مذاق هوادارای لنگ خوش بیاد ...پفک پوپوووولللیییییسسستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس