کد خبر 1307593
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
ائتلاف سعودی چند استان یمن را بمباران کرد

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات علیه یمن، ۳۱ بار استان‌های مختلف این کشور را آماج حملات خود قرار دادند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی روز چهارشنبه(دیروز) ۳۱ بار استان‌های صنعاء، مأرب، شبوه، صعده و عمران را بمباران کردند.

یک منبع امنیتی یمن گفت که جنگنده‌های ائتلاف سعودی در شش نوبت فرودگاه بین‌المللی صنعاء و یک بار هم پارک ۲۱ سپتامبر در منطقه معین واقع در صنعاء را بمباران کردند.

به گفته این منبع، هواپیماهای جنگی ائتلاف سعودی همچنین شش بار منطقه الجوبه، شش بار منطقه صرواح در مأرب، چهار بار منطقه عسیلان در شبوه، دو بار منطقه الظاهر و یک بار نیز شبکه ارتباطات منطقه مذاب در الصفراء صعده را هدف حمله قرار دادند.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة نت»، نیروهای سعودی روز گذشته همچنین به سمت بازار محلی و منازل شهروندان در الرقو و آل شیخ واقع در منطقه مرزی منبه آتش گشودند که در نتیجه آن سه نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند که در میان آن‌ها سه مهاجر آفریقایی به چشم می‌خورد.

نیروهای ارتش سعودی همچنین ۱۰ شهروند را در منطقه مرزی شدا زخمی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    ال سعود وامارات با این جنایتها هر چه بیشتر خود را به نابدی وشکست نزدیک میکنند و با توجه به عدالت خدا هر چه زودتر مرگ ونیستی دراین دنیا وعقاب اخرت را برای خود رقم میزنند به امید نابودی این جنایت کاران درمانده مستاصل انشالله به زودی خبر ازادی مارب را خواهیم شنید تا زینه نابودی این ستمگران زودتر فراهم شود وای به حار ستمگراک از روزی که با زانو به اتش درایند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    موشکهای دوش پرتاب ضدهوایی بطور گسترده باید استفاده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس