چرا یک هیلتی سبک اجاره نمیکنی؟ این سوالی است که ممکن است برای شما پیش آمده باشد و به همین قصد شروع به خواندن این مقاله می کنید به گزارش از مشرق نیوز قصد داریم کاربرد هایی که یک چکش تخریب دارد را کامل بررسی کنیم که آیا اجاره هیلتی سبک می تواند برای شما کار مقرون به صرفه ای باشد یا خیر. و حال شما چه زمانی به یک هیلتی سبک نیاز دارید؟ با ما تا انتها همراه باشید که نحوی استفاده و کاربرد بتن کن را به شما گزراش دهیم.

اجاره هیلتی سبک (چکش تخریب) کاربردی ترین ابزار تخریب!

اجاره هیلتی سبک در چه مواردی که کاربرد دارد؟

همین حالا خود را در ساختمانی فرض کنید که قصد دارید قسمت هایی که بتن دارند را تخریب کنید و به احتمال زیاد این کار فقط چند ساعت از شما زمان خواهد برد و برای همین قسمت نیاز به یک بتن کن دارید. اما خرید یک هیلتی برای این کار اصلا نمی تواند انتخاب خوبی باشد چرا که برای یک بار استفاده نمی شود یک هزینه بسیار زیاد کرد. اجاره هیلتی سبک برای تخریب بتن هایی که خیلی ضخامت زیادی ندارند و می شود با اجاره هیلتی سبک آن قسمت را تخریب کرد. بیایید بیشتر ابزار هیلتی را بررسی کنیم که در چه مواردی کاربرد دارد؟

معرفی انواع هیلتی بتن کن

هیلتی همانند سایر ابزار های تخریب دارای وزن و ابعاد مختلفی است که شما باید به توجه به سختی و حجم کار خود آن را انتخاب کنید. در ادامه به اجاره هیلتی شما کمک خواهیم کرد.

اجاره هیلتی 7 کیلویی

هیلتی 7 کیلویی جزو سبک ترین هیلتی هایی هست که شما می توانید برای تخریب بتن و یا هر نوع تخریب خود استفده کنید. ولی خوب قدرت این هیلتی چقدر می تواند باشد. شما با اجاره هلیتی سبک 7 کلیویی به می توانید برای تخریب سطوح و بتن هایی مانند، دیوار کاشی، دیوار آجری بتنی و به طور کلی تخریب بتن هایی که سطح نازک و ضعیف تری دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره هیلتی 10 کیلویی

خوب همانطور که از اسم آن پیداست هیلتی 10 کلیویی قدرت بیشتری نسبت به قبلی دارد و شما می توانید سطوح سخت تر و سنگین تری را تخریب کنید و چرا که قدرت و وزن آن چندین برابر هیلتی 7 کیلویی است. و برای مثال شما می توانید به عنوان یک بتن که از آن استفاده کنید چرا که خواهید توانست بتن های غیر مسلح، دیوارهایی که بلوکی هست و سنگ نما های سخت را با هیلتی 10 کلیویی تخریب کنید.

اجاره هیلتی 30 کیلویی

تخریب با هیلتی سنگین 30 کیلویی، این هیلتی که بعضی از فنی ها به آن پیکور هم نیز می گویند می تواند بتن های بسیار سخت را متلاشی کرده و هیچ بتنی نمی تواند جلوی این هیلتی 30 کیلویی مقاومت کند و از آن برای کندن بتن، آسفالت و موارد سخت دیگر و نکته منفی که می توان به آن اشاره کرد وزن زیاد این ابزار است که شما نمی توانید از آن به راحتی در ارتفاع بالا استفاده کرد.

اجاره هیلتی سبک (چکش تخریب) کاربردی ترین ابزار تخریب!

*نکته: ممکن شما وزن های متفاوتی را هم از هیلتی ها بشونید و ولی به طور کلی آنها به 3 نوع سبک، متوسط و سنگین تقسیم می شوند و شما با ذهنیتی که از دیوار و یا بتنی  که دارید می توانید انتخاب کنید.

در ضمن تیم تهران تخریب با داشتن تیم مشاوره متخصص به شما کمک می کند برای کارهایی که نیاز به بتن کن دارید شما را راهنمایی می کند تا بهترین و کاربردی ترین ابزار را در اختیار داشته باشید.

نکاتی که هنگام اجاره هیلتی سبک باید در نظر داشته باشید

قبل از این که اقدام به تماس با تهران تخریب برای اجاره هیلتی بکنید بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:

· محل مورد نظر برای تخریب بتن

· نوع پروژه ای که قصد تخریب آن را دارید.

· مدل و وزن هیلتی انتخابی برای تخریب

· ضمانت سالم بودن دستگاه

· مقدار بودجه ای که در نظر دارید

· حتما از معتبر بودن شرکت اطمینان حاصل کنید

· افرادی که میخواهند با ابزار کار کنند.

· و موارد دیگر

حتما پیشنهاد میکنیم قبل از اجاره هیلتی سبک و یا سنگین و هر ابزار ساختمانی دیگری با مشاوران آن حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین و کاربردی ترین ابزار را انتخاب کنید.

سوالاتی که هنگام اجاره هیلتی وجود دارد

از آنجایی که تیم تهران تخریب بیش از 10 سال در حوزه اجاره ابزارهای ساختمانی کار می کند و افراد زیادی به آنها مراجعه می کنند. سوالات متداولی که پیش می آید را برای شما لیست کرده ایم امیدواریم که جزو سوالات شما هم باشد.

اجاره هیلتی سبک (چکش تخریب) کاربردی ترین ابزار تخریب!

1. هزینه اجاره هیلتی سبک چقدر است؟
یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود این است که هزینه اجاره هیلتی چقدر است. و ما در جواب این سوال باید به شما بگوییم که بستگی به مواردی همچون زمانی که می خواهید هیلتی و یا بتن کن را دراختیار داشته باشید، نوع هیلتی مورد استفاده، برند هیلتی تخریب، تعرفه آن شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ابزار.

2. اگر ما هیلتی سنگین تهیه کنیم می توانیم برای کار های سبک استفاده کنیم؟
در یک جواب کوتاه. بله می شود استفاده کنید. ولی مسئله ای که وجود دارد شما برای کار سبک که نیاز به کنترل و ظرافت دارید و در ضمن وزن زیاد آن می تواند در طولانی مدت شما را خسته کند و عملا استفاده از از هیلتی برای شما سخت شود.

3. آیا هنگام کار حتما باید وسیله های ایمنی داشته باشیم؟
هنگام کار کردن با هیلتی و بویژه هیلتی سنگین حتما باید از لوازم ایمنی استفاده کنید مثل دستکش، کلاه ایمنی، عینک مخصوص کار، لباس مخصوص، ماسک دارای فیلتر، کفش ایمنی و گوشی صنعتی

4. برای تخریب بتن مسلح از هیلتی استفاده کنیم؟
بتن مسلح با توجه قدرتی که دارد باید از از هیلتی های سنگین و نیمه سنگین استفاده کنید. با وزن و قدرتی که دارد به راحتی می تواند بتن های بسیار قوی را تخریب کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس