کد خبر 1307309
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
افشای راز کاپشن‌های بدبوی خانه عمه‌خانم

ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ ۱۰کیلوگرم موادمخدر را از سه کاپشن در یک خانه کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق، در تاریخ ششم آذرماه امسال زنی حدودا ۶۰ ساله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از برادرزاده و رفتارهای مشکوکش اعلام شکایت کرده و خواستار حضور ماموران در محل زندگی اش شد.

بیشتر بخوانید

کشف ۵۷ کیلوگرم تریاک در بسته‌های آجیل

با حضور ماموران در محل این زن به آنان گفت که مدتی است برادرزاده‌اش اقدام به رفت و آمدهای مشکوک به خانه او کرده و بارها نیز با او درگیر شده است. این زن که از اقدامات برادرزاده اش خبر نداشت، به سه کاپشن در یکی از اتاق نیز اشاره کرد و گفت که چند روز است که برادرزاده اش این کاپشن های بدبو را به خانه آورده و تهدید کرده که نباید به آنها دست بزند. چند دقیقه پیش نیز بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و او خانه را ترک کرده است.

ماموران نیز سه کاپشن را مورد بررسی قرار داده و در حالی که بوی نامساعدی از آن به مشام می رسید، متوجه شدند که این کاپشن ها آغشته به تریاک است و  برادرزاده شاکی قصد داشت تا از این طریق تریاک ها را  به فروش برساند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: در ادامه با انتقال این کاپشن ها به مقر انتظامی، ۱۰ کیلوگرم تریاک از آن ها به دست آمد و برادرزاده این زن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد تا پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    9 0
    نتیجه اخلاقی: درسته که ما عمه ها برادرزاده هامون رو خیلی دوست داریم ولی اگه اذیت مون کنید حالتون رو جامیاریم آخه مگه ما مامانتون هستیم رو گنداتون سرپوش بزاریم. باتشکر ستاد عمه های با شعور.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 4
    احتمالا عمه هم سربه نیست خواهد شد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس