کد خبر 1307130
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش مشرق، دانیال معمار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏این بچه‌ها به اردو و تفریح و گردش نیامده‌اند. اینجا یک کلاس درس در پارک چیتگر است. جمیله‌السادات میرهادی، یک معلم بازنشسته مقطع ابتدایی،‌ هر روز کودکان کار و خیابان را اینجا جمع می‌کند و به آنها درس می‌دهد تا این بچه‌ها از تحصیل بازنمانند.

مدرسه‌ای در دل پارک چیتگر برای کودکان کار +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شاهد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    19 1
    زنده باشی .خداوند انشاءالله خیر دنیا و آخرت به ایشان عطا کند.
    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      0 5
      این لباس های شیک و خوشگل برای کودکان کاره....
  • سید IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    12 1
    چه انسان های نیکی! مسلمانان واقعی
  • حمید ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 4
    لباسهای این بچه های کار از خیلی از بچه ها مرتب تره
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 4
    کودکان کار اکثریت کودکان اتباع و مهاجرین غیر قانونی افغانستانی هستند ! کار این معلم زیبا و ارزشمند ولی چرا باید این تعداد جمعیت میلیونی اتباع افغانی در ایران باشند؟
    • رمضانعلی محمدیان IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      1 0
      بسم الله. اولا" اگر یکی دو دانش آموز به هر علت بی بضاعت هم بین جمع باشد هم مطلوب حاصل شده کما اینکه نباشد هم همینکه این معلمه محترمه که درود خداوند بر او باد دانش آموزان را در فضای تحصیل قرار داده نشانه طهارت وجدان مشارالیها است از دریای بی انتهای رحیمیت الهی که چشمه افاضه علم است به انسان ثانیا" اینکه این مجاهدت بسیجی در یارک چیتگر هست و در مساجدی که پایگاه بسیج دارد نیست نشانه خوبی نیست برای مسئولین و فرماندهان بسیج حقیر که دبیر بازنشسته هستم همین پیشنهاد را بارها به فرمانده بسیج مساجد محل سکونت خود شهرک اندیشه فاز یک دادم که از این ظرفیت موجود بازنشستگان فرهنگی در منطقه که این فقیر نه یکی که کمترینشان هستم استفاده سیستماتیک بنمائید اما و صد اما که متاسفانه بنا به علت قابل حدس صرفا" مادی گوشی نشنیدو نخواهد شنید حضور این بانوی محترمه فاضل مایه شرمساری است برای فرمانده بسیج منطقه مسکونی ایشان ثالثا" گذشته از رسم ارباب طریقت و فتوت و جوانمردی و طبع بلند ایرانی طبق قانون الهی مسلمانانی غریب که حضورشان نزد ما به علت جنگ و خوف جان هم نباشد ابن سبیل محسوب و خدمت دهی به این عزیزان بر ما واجب کفایی است با عنایت به وضعیت افغانستان مظلوم که صد و پنجاه سال قبل از ایران عزیز به خباثت انگلیس و کثافت پادشاهی کنده و بریده شد واجب عینی میشود رابعا" بر رسانه مشرق فرض است که همین مطالب را به استحضار فرماندهی بسیج در هر سطحی برساند تا بدانند که از چه نعمتی در خدمت رسانی به امت اسلام غفلت کرده اند نعمت نیروی انسانی متخصص متعهد رایگان که توان بهترین خدمت را در هر نیرویی دارند از بسیج و نیروی انتظامی تا بازرسی های مختلف صمت و جهاد کشاورزی و شهرداری و بهداشت ووو تا همین رسانه های فقط سیاسی و جناحی تنها به اسم ارزشی اما چون خار چشم و نان آجرکن برای بعضی که مشغول رانت و سوء استفاده های مالی و موقعیتی عجیب در این محدوده های نان و آب دار هستند نادیده گرفته می شوند لذا بنا به شرافت نفس بزرگوار در گوشه ای خودشان کاری بتوانند میکنند یکی در چیتگر یکی در جلوی مسجدی در نهایت به این فرموده امام راحل قدس الله نفسه الزکیه دقت باید کرد که : در کسب معارف الهی فردی و در حصول مقاصد الهی جمعی حرکت کنید. که الان شده مومنین در حصول مقاصد الهی فردی و مناففین در کسب امتیازات و رانت شیطانی جمعی . والسلام
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 1
    احسنت
  • احمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 0
    برای انجام کار خیر و جذب رضایت باریتعالی زمان و مکان مهم نیست، فقط عشق لازم است.
  • DE ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    بهتر بود می نوشتی چرا کودک کار داریم ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس