اقبال شاکری

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان"دولت سیزدهم طی ۲ ماه اخیر به اندازه ۳ سال دولت قبل کار کرده است" گفت: دیو بروکراسی در دولت قبل تمام تلاش‌های بودجه‌ای برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال را از بین برده بود.

به گزارش مشرق، اقبال شاکری اظهار کرد: امروز گزارش نظارتی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ توسط کمیسیون‌های برنامه و بودجه و جهش تولید ارائه شد.

وی ادامه داد: وزاری کار و اقتصاد گزارش خود را در این جلسه ارائه کردند.

وی افزود: جمع‌بندی نشان داد غول ناکارآمدی  و دیو بروکراسی در دولت قبل تمام تلاش‌های بودجه‌ای برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال را از بین برده بود.

وی تاکید کرد: در ۲ ماه اخیر با کارکرد جهادی دولت سیزدهم به اندازه سه سال دولت روحانی کار انجام شده است. امیدواریم این تبصره تا پایان سال جاری با تخصیص بودجه‌های لازم و نظارت مجلس اهداف ایجاد اشتغال را محقق کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    توی بورس به اندازه چهار سال کار کرد.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    بله ما هم کاملا تو بازار عملکرد دولت میبینیم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اتوبان شیراز اصفهان که اخر به بوشهر و قم وصل میشه را باید تا یک سال دیگه عملیاتی کنید هرچی طول بکشه به ضرر کشور
  • حسین IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    وقتی در هشت سال دولت ملا حسن که دولت تزویر وناامید سازی بود تمام اقدامات موثر با واژه تغریبا هیچ قابل بیان است دوماه دولت رئیسی هم ادامه هما ن هیچ را رهسپار است.وبه زبان ریاضی صفر را در هر عددی ضرب کنید حاصل قطعا صفر است وحال شما صادقانه بگو صد برابر دولت روحانی کار انجام نشده انجام شده است واز دید ما همان هیچ است.اما انچه که عیان است تورم است که بیداد می کنند وافسار پاره کرده ورزق وآرامش مردم سرزمین عزیزمان را به همان تقریبا هیچ رسانده است.کاش به رهنمود های امام عزیزمان سری بزنیم که انقلاب را انقلاب پابرهنگان می دانست ولحظه اشرافی گری مسئولان را لحظه مرگ انقلاب
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اصلا دولت قبل کار مثبتی هم انجام‌ داده بود که‌ بخواهيد مقايسه انجام‌ بدهيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس