کرونا در جهان/ فوت ۶۰۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۵۸۱ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۶ هزار و ۲۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۶۱ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۹۳۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۳۶ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۸۰۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۸۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۹ میلیون و ۹۹ هزار و ۵۹۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۹۹ هزار و ۴۱۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸ هزار و ۳۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۸۳۲ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۶۸ هزار و ۷۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴ هزار و ۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۲ میلیون و ۸۰ هزار و ۹۰۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۱۴ هزار و ۳۱۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۱۰ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۹۱۵، ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۳۷۳، ۸ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۵، ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۴۸ و ۶ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۸۸۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با ۵ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۶۱ مبتلا و آرژانتین نیز با ۵ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۸ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۸۱، ۳۴ میلیون و ۸ هزار و ۱۸۳ و ۲۱ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۱۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس