کد خبر 130620
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات در سازمان ملی استاندارد ایران از پلمپ سه شهر بازی در استان تهران به علت داشتن وسایل غیر ایمن خبر داد.

به گزارش مشرق، علیپور در گفتگو با خبرنگار رادیو با اشاره به اینکه در استان تهران 44 شهر بازی و 669 تجهیزات شهر بازی از سال گذشته تاکنون بازدید فنی شده است ،افزود: تا کنون 12 شهر بازی تأییدیه لازم برای فعالیت را در استان تهران دریافت کرده است.

وی گفت: در بازدیدهای فنی؛ 25 شهر بازی اخطارهای لازم را برای رفع نواقص و ارتقای ایمنی دستگاه ها دریافت کردند.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات در سازمان ملی استاندارد افزود: کارشناسان فنی سازمان ملی استاندارد در حال بازرسی تجهیزات 5 شهر بازی در استان تهران هستند.

علیپور گفت: کارشناسان فنی سازمان ملی استاندارد در بازرسی هایی که از 44 شهر بازی استان تهران انجام دادند 14 دستگاه وسیله شهر بازی را از رده خارج کردند.

وی درباره میانگین سن وسایل بازی در شهر بازی ها افزود: تعریف خاصی برای سن دستگاه ها در آیین نامه استاندارد شهربازی ها نداریم اما مالکان موظفند دستگاه های با عمر بالا را بازسازی کنند در غیر این صورت دستگاه های بازی در بازرسی کارشناسان فنی از رده خارج خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات در سازمان ملی استاندارد گفت: تجهیزات شهر بازی پس از تأیید کارشناسان فنی به شرط این که کنترل های ایمنی در برنامه مدیریت لحاظ شود یک سال مجوز بهره برداری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس