کد خبر 1306062
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
مردم کدام استان بیشتر سجامی شدند؟

تازه ترین آمارهانشان می‌دهد که در آبان سال جاری ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است که تهرانی ها با بیش از ۱۹ هزار مورد، در صدر لیست سجامی شده ها در کشور ایستاده اند.

به گزارش مشرق، در  آبان سال جاری، تعداد ۷۹ هزار و ۱۳۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۰۰ هزار سهامدار در این ماه به ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ مورد رسیده است.


لازم‌ به ذکر است، بر اساس آمار منتشر شده، در مهر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۹۴ هزار و ۱۱۹ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ مورد بوده است.

۵ استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در آبان ماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان «تهران با ۱۹ هزار و ۶۰۵ مورد، کرمان با ۵۸۲۸ مورد، اصفهان با ۵۲۸۵ مورد، خراسان رضوی با ۴۹۰۲ مورد و خوزستان با ۴۰۵۹ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

۵ استان با کمترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارها، پنج استان «کهگیلویه و بویراحمد با ۳۵۸، خراسان جنوبی با ۵۰۶، سمنان با ۵۸۹، چهارمحال و بختیاری با ۵۹۰ و اردبیل با ۵۹۴ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

لازم به ذکر است، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس