کد خبر 1305734
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان درباره ماجرای اعتراض کشاورزان اصفهانی و بی آبی زاینده‌رود فیلمی منتشر کرد و نوشت: کی مقصره و چی شد که این مشکل به وجود اومد؟ ببینید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    .....................
  • AT ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    3 0
    بله این راه حل است ولی کو گوش شنوا در مجلس و مسئولین ذیربط خصوصا وزارت صمت و نیرو و کشاورزی.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 2
    هر چه که هست مردم حق دارند و حق مطلقا با مردم است
  • بوسجين IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    اگر ذره اي دانش اموخته را با خلافيت بومي در هم مي اميختند مي توانستند راه كار اساسي براي كشور پيدا كنند همان كاري هاي خيلي از كشور هاب در گير با مشكلات انجام دادند اما اين كارشناسان ما را منع كردند ما از زمان هاي دور بايد به فكر تامين اب از درياها مي افتلديم چرا فلات ايران و منطقه حتي از قبل از حضور انسان رو به خشكي بود حالا كاري نداريم فعاليت هاي انسان در جهان هم ان را تشديد كرده اگر تحصيل كردگان و مدافعان ظاهري محيط زيست اين درك مي كردند بايد ما از خيلي وقت بيش براي امايش سرزمين خود بايد به فكر اب مي افتاديم در كنار روش صرفه جويي و استفاده بهينه. از اب چرا تنها اين روش نيز درد چاره ما نبود چنان كه حتي نياكان ما متوجه اين مشكل شدند قنات و سد و....... ورا ابداع كردند حال نتها راه تامين موثر و مفيد اب در كنار روش هاي ديگر تامين اب از درياها بوده است كه هم مي توانست براي انسان ها و فعاليت هاي ان پاسخ دهد و هم در حفظ محيط زيست از مجموعه منابع اب قبلي و مخصوصا تصفيه و شيرين شده استفاده كرده تا از گسترش كوير و خشكيها جلو گيري كرد اين امكان نبود جز انتقال اب به صورت گسترده به داخل ايران و ايجاد مراكز اب شيرين كن هم با روش سنتي و هم جديد اب توليد كرد در كنار ان مي توانست مشاغل زياد پرورش ماهي و مشاغل متلف مرتبط به ان را ايجاد كرد هيهات از بي سوادي و غفلت كارشناسان و برنامه ريران كه با نام محيط زيست بيشتر ضربه را نه تنها براي محيط زيست زدند بلكه زندگي انسان ها در برخي از نقاط در معرض تهديد قرار دادند اقايون باتوجه با خشكي و بارش كم ما نياز به منابع جديد اب هستيم منابعي كه در كنار اب هاي جاري و زير زميني بتواند در امايش سرزمين ما كمك كند و مانع نابودي و ماجرت هاي گسترده كه خود هزينه زيادي دارد جلوگيري كند اميد وار خرج كردن هاي بي حاصل و بدون مطاالعه احياي درياچه اروميه درس عبرتي باشد براي اينگونه اراد كه بيدار شوند براي نجات كشور و وطن و محيط زيست تصميم عاقلانه بگيرند كه اساسي باشد تا بيشتر از اين دير نشود ايران رود تنها راه علاج ان مي باشد كه سر چشمه هاي اب جاري ما از دست انداز هاي بيهود نجات پيدا مي كند
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    4 0
    من یزدی هستم. ما هم مخالف این حجم از کارخونه های کاشی هستیم. آخرین آماری که داشتم حدود ۲۰۰ کارخانه کاشی!!! مهاجرت زیاد شده خونه گرون شده نا امنی زیاد شده اب و برق مسکونی با مشکل مواجه شده! پولش تو جیب کی میره؟ سرمایه دار. بعضیاشون‌ تا ماهی ۳۰ میلیارد گردش مالی دارن!! چه کسی مجوز احداث این حجم از صنایع آب بر رو در دل کویر داده؟
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    3 0
    تو رو قرآن مدیریت رو ببین! تو یزد کار خونه کاشی میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس