درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

یکی از پرتکرارترین پرسش‌هایی که گاها توسط کاربران مطرح می‌شود این است که درگاه پرداخت اینترنتی چیست و چگونه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کرد! پیش از این‌که به این پرسش پاسخ دهیم بهتر است با مفهوم پرداخت اینترنتی آشنا شویم.

به صورت کلی به هر گونه انتقال وجه و دادوستدهای مالی میان افراد یا طرفین معامله، که در بستر اینترنت انجام می‌شود پرداخت اینترنتی (‌Internet Payment ) گفته می‌شود. به معنای ساده‌تر، پرداخت اینترنتی یعنی واریز وجه در ازای خرید کالا یا دریافت خدمات، بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به شعب بانکی و فروشگاه‌ها.

درگاه پرداخت امن زرین پال مطمئن ترین راه افزایش فروش و نرخ تراکنش موفق

مزایای دریافت درگاه پرداخت

همان‌طور که می‌دانید کلیه‌ی مراحل فروش اینترنتی محصولات و خدمات از طریق درگاه پرداخت انجام می‌شود. درگاه پرداخت اینترنتی به صاحبان فروشگاه‌های آنلاین این امکان را می‌دهد تا از طریق پایانه‌های بانکی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، فرد خریدار می‌تواند بدون نیاز به حضور فیزیکی به عابربانک‌ها، هزینه‌ی کالا و خدمات موردنظرش را با شماره کارت دوم و رمز عبور پرداخت کند.

 با درگاه پرداخت می‌توانید کسب و کار خود را به درگاه های پرداخت بانکی متصل کرده و مبلغ محصولات یا خدمات خود را از خریداران دریافت کنید. به طور معمول، پس از پرداخت مشتری، مبلغ آن تراکنش بلافاصله از حساب خریدار برداشت و یک روز پس از انجام معامله به حساب پذیرنده (صاحب کسب و کار) واریز می‌شود. اگر متقاضی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی هستید، کافی است در یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی که دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی کشور هستند ثبت‌نام کنید و برای دریافت درگاه پرداخت اقدام کنید. زرین‌پال یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های پرداخت‌یاری است که به واسطه‌ی خدمات متنوع و پشتیبانی همه‌جانبه و دوسویه از پذیرندگان خود و مشتریان آن‌ها، از محبوبیت ویژه‌ای میان افراد برخوردار است.

درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال

زرین‌پال با بیش از یازده سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات پرداخت‌یاری میان کاربران دنیای مجازی است.

آغاز فعالیت زرین‌پال، به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها، زمانی بود که پرداخت آنلاین در ایران یک پدیده رو به رشد شمرده می‌شد و مشکلات بسیاری داشت، ضمن این‌که دریافت مستقیم درگاه پرداخت اینترنتی از طریق psp‌ها نیز امری چالش‌برانگیز و زمان‌بر بود. زرین پال با تسهیل این فرآیند، باعث شد افراد در سریع‌ترین زمان ممکن درگاه پرداخت اینترنتی کسب و کارشان را دریافت نمایند. در مقایسه با سایر روش‌های دریافت مستقیم درگاه، زرین‌پال با ارائه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی در کم‌تر از دو روز کاری، سریع‌ترین راه‌کار را برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی کاربران خود فراهم کرده است.

درگاه پرداخت امن زرین پال مطمئن ترین راه افزایش فروش و نرخ تراکنش موفق

محصولات و خدمات زرین‌پال برای کسب و کارها

زرین‌پال با معرفی نسل جدید خدمات پرداخت آنلاین، ایجاد بستری امن مابین فروشندگان و خریداران را بهینه‌سازی و تسهیل کرد و با شناسایی دغدغه‌های پرداخت مشاغل، تا به امروز مجموعه‌ای از برترین خدمات پرداخت را در اختیار کسب و کارها قرار داده است، که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

درگاه پرداخت اینترنتی: درگاه پرداخت اینترنتی کسب و کارهای آنلاین، از مهم‌ترین امکاناتی‌ست که زرین‌پال برای کاربران خود فراهم کرده است. با اتصال درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال به فروشگاه، خریداران به مطمئن‌ترین و سریع‌ترین پذیرنده‌ی پرداخت الکترونیک (psp) هدایت می‌شوند و پرداخت خود را تکمیل می‌کنند.

زرین‌لینک: زرین‌ لینک بهترین گزینه برای کسانی است که به دلیل نداشتن وب‌سایت، امکان اخذ مجوزهای لازم برای دریافت درگاه مستقیم بانکی را در اختیار ندارند و برای فروش خود از شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها مانند اینستاگرام، تلگرام و … استفاده می‌کنند. با ساخت درگاه پرداخت اینستاگرام، فروشندگان به راحتی می‌توانند کاربران خود را به مشتری نهایی تبدیل کنند.

بسنه‌ی شروع زرین: بسته‌ی شروع زرین، از دیگر امکانات منحصربه‌فرد زرین‌پال محسوب می‌شود که با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و افراد می‌توانند با تهیه‌ی این بسته، از شرایط بسیار ویژه در کاهش هزینه‌های کسب و کار خود بهره‌مند شوند و ۳۰۰۰ تراکنش بدون کسر کارمزد دریافت کنند.

درگاه پرداخت اشتراکی: درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال، به عنوان یک تسهیل‌گر در فرآیندهای مالی میان شرکای تجاری ایفای نقش می‌کند و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد که تقسیم درآمد حاصل از فروش میان ذی‌نفعان است را به سادگی مدیریت می‌کند.

پرداخت درون‌برنامه‌ای: از جمله خدمات ارائه شده برای توسعه‌دهندگان، دریافت درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کاربران است. این سرویس به نحوی طراحی و پیاده‌سازی شده تا در محیط برنامه و بدون نیاز به خروج کاربر برای پرداخت، در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران را به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت کند. گفتنی‌ست تمامی سورس‌کدهای موردنیاز توسعه‌دهندگان اندروید و آی‌اواس برای اتصال درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال به محیط برنامه، به صورت کاملا رایگان در آزمایشگاه زرین‌پال منتشر شده است.

همکاری در فروش: امکان کسب درآمد ماهیانه با معرفی محصولات و امکانات زرین‌پال، از طریق عضویت و ایجاد یک حساب کاربری، از دیگر خدماتی است که شرکت زرین‌پال برای کاربران خود تدارک دیده است.

دریافت شماره شبا: یکی از خدماتی که در وب‌سایت رسمی زرین‌پال در دسترس عموم قرار گرفته است، امکان دریافت شماره شبا تمام بانک‌ها و موسسات مالی، با وارد کردن شماره کارت یا شماره حساب بانکی است که موجب تسهیل نقل و انتقال‌های مالی کاربران می‌شود.

اپلیکیشن زرین‌پال من: دسترسی به پنل کاربری زرین‌پال در محیط بومی‌سازی شده، از مهم‌ترین خدماتی است که زرین‌پال برای کاربران خود تدارک دیده است. از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن زرین‌پال می‌توان به مواردی چون دسترسی سریع و بدون محدودیت به پنل مدیریتی، تجربه‌ی کاربری ساده و روان، مدیریت تراکنش‌ها و ارسال درخواست تسویه‌حساب، و همچنین ساختن لینک پرداخت اشاره کرد. از دیگر محاسن اپلیکیشن زرین‌پال، امکان بررسی نمودار فروش و مشاهده‌ی گزارش تراکنش‌ها بر اساس تاریخ و مشخصات خریدار است.

با نگاه به مجموعه خدمات ارائه شده توسط زرین‌پال، بدون شک می‌توان این‌گونه اظهار کرد که زرین‌پال با برآورد نیازها و دغدغه‌هایی که کسب و کارهای آنلاین با آن مواجه می‌شوند، توانسته است برای هر یک از آن‌ها، راه‌کاری جهت بهبود شرایط فروش در بستر اینترنت فراهم آورد.

چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌ها و امکانات زرین‌پال بهره‌مند شوید، می‌توانید با واحد امور مشتریان زرین‌پال با شماره تلفن 02141239 تماس بگیرید یا به صفحه‌ی اینستاگرام زرین‌پال در آدرس زیر مراجعه فرمایید؛

www.instagram/zarinpal.com 

 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس