قیمت روز لوازم خانگی در ۱۲ مهر

شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لوازم‌خانگی کره‌ای اجازه ورود به این مناطق را ندارند.

به گزارش مشرق، با اعلام دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این نهاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور، مناطق آزاد مشمول اجرای این دستور شدند.

این اطلاعیه می افزاید: از طرفی برخی از ثبت سفارش ها، خرید اقلام و لوازم خانگی و ورود این کالاها به انبار گمرک مناطق آزاد کشور قبل از مصوبه و ابلاغیه مقام معظم رهبری بوده و زمان ثبت بارنامه در کشور مبداء برای برخی تجار مربوط به قبل از ابلاغیه رهبر معظم انقلاب است که این موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب کیش نیز مورد تائید قرار گرفته است.

روزهای گذشته ویدیویی مبنی بر ورود لوازم خانگی کره ای به منطقه آزاد کیش منتشر شد که نشان می داد این کالاها که پیش از این ممنوعیت ورود آن اعلام شده بود در انبارهای این منطقه موجود است.

معاون فنی گمرک ایران نیز اظهار داشته که قرار است این اقلام داخل منطقه آزاد کیش عرضه شود. همچنین با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی، امکان ورود به سرزمین اصلی را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    انگار به زورم شده باید پولمونو بدیم آشغالای وطنی رو استفاده کنیم،انگار زحمت کشیدن ما حرومه،حکایت، حکایت خودرو و پرایده،خوب اینم سوده خوبی داره،بیچاره مردم مثل برده باید کار کنن تا شما اونور اب خوش باشی
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      حرف شما هم درسته ولی تا کالای کشورمون تشویق نکنیم ونخریم لطمه به خود کشور هم میخورد حرف این دوستمون هم حسابه تولید کنندگان ودولت تمام تلاش را برای حمایت وارتقای کیفیت انجام دهید لطفا .
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 2
      واردات سامسونگ و ال جی میکردی دکونت تخته شده؟؟!!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    2 0
    قبل از تحریم میبایست تولید کنندگان رو ملزم به تولید با کیفیت میکردن ولی متاسفانه فقط شرایط و واسه آشغال مونتاژ کردن فراهم کردن . ببینید چقدر تولیدات آشغال زیاد شده یه اسم هایی که تا حالا نشنیدیم و نگاه میکنی مثل اسباب بازی بچه هاست . حالا سزاواره من با حقوق کم برم وام بگیرم جنس آشغال بخرم جیب کارخونه دارو پرتر کنم ؟ از نظر ظاهری هم که خیلی ‌زشت هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس