بحران آب رمز آشوب صادره از کاخ سفید/ دموکرات‌ها تشنه فتنه در ایران

در این میان «دموکرات های آمریکا» نسبت به سایر احزاب، «آشوب و جنگ داخلی» را در ایران بعنوان یک اصل در سیاست خارجی خود دنبال می کنند.

به گزارش مشرق، خشکسالی و کمبود بارش یکی از مهمترین معضلات و مشکلات کشورمان در طی چندین سال گذشته است، این شرایط در حالی تشدید شده است و مردم را بیش از پیش به تاثیر بحران کم آبی بر معیشت خود نگران شده است. طبق آمار میزان بارندگی در دوماهه نخست فصل پائیز بسیار اندک بوده و میزان آب ورودی به سدهای کشور با کاهش محسوسی همراه بوده است.

شرایط جدید کم آبی نیاز به مدیریت جدید با نگاه اضطراری و با رویکرد جهادی نیاز دارد. لذا برنامه ریزی برای حل آن نیز باید با اساس نگاه ملی صورت پذیرد و تا مشکل کم آبی، همزیستی مسالمت آمیز در کشور را بیش از پیش تقویت کند.

تجمع بخشی از مردم کشاورز استان اصفهان به مسأله کمبود آب در زاینده رود و  ناتوانی آنها در کشت فصل پائیزه محصولات کشاورزی موجب شد تا دولت برای حل این بحران وارد عمل شود و ضمن شنیدن صدای کشاورزان، بدنبال راهکار عملی  برای این معظل باشد. البته ناگفته پیداست که خشکی آب زاینده رود موضوعی است که استانهای چهار محال و بختیاری، خوزستان و یزد را با چالش مواجهه کرده است.

پس از پایان تجمع مسالمت آمیز مردم در روز جمعه، عده‌ای دیگر وارد صحنه اعتراضات شدند و با روشن کردن آتش، سنگ‌پرانی به پلیس و آتش‌زدن اموال عمومی مسیر مطالبات مردم را به آشوب تبدیل کردند. جریان ضد انقلاب و معاند که آبخور محور غربی- عبری- عربی می باشند، سعی در به انحراف کشاندن مطالبات مردم برآمدند.

اتفاقات دیروز در زاینده رود در واقع پایان کار کشاورزان و آغاز فعالیت براندازان با ورود عده ای فرصت‌طلب  و چهره‌های نشان‌دار ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلبان مانند رضا پهلوی و رسانه‌های آن‌ها از جمله BBC، اینترنشنال، منوتو، VOA  بود تا تکمیل کننده  رفتار ضد بشری منافقین در جریان مطالبات مردم در اصفهان در داخل کشور باشند. در یک کلام براندازان بدنبال به تصور کشاندن آرزوی دروغین خود، مبنی بر دوگانگی بین مردم و نظام اسلامی برآمدند. سیاستی که رویکرد همیشگی آنهاست و از کوچکترین بحران بدنبال القاسازی وجود بحران های بزرگ در کشور می باشند.
با رصد رویکرد غرب بعنوان حامی اصلی براندازان، بنظر می رسد آنها با نگاه " بحران سازی"  برای " ناکارآمدی" نشان جمهوری اسلامی ایران در حل معضلات و مشکلات داخلی باشند. هدف از این رفتار نیز تلاش برای" مشروع سازی" خود بعنوان منجی حل مشکلات مختلف است. شرطی سازی داخلی می تواند مهمترین ابزار آمریکا  برای تحت فشار قرار دادن حکومت اسلامی باشد. سیاستی که متاسفانه در اقتصاد در سالهای  گذشته بدلیل مذاکره و برجام اتفاق افتاد.

اتخاذ چنین رویکردی باعث شده است که آنها در طول ۴۲ سال گذشته، از هر موضوعی، بدنبال بحران سازی و  ایجاد آشوب  و فتنه برآیند و حکومت را ناکار آمدجلوه دهند.

در این میان "دموکرات های آمریکا" نسبت به سایر احزاب، "آشوب و جنگ داخلی" را در ایران بعنوان یک اصل در سیاست خارجی خود دنبال می کنند.

چرایی حمایت آمریکا از آشوب

ناکارآمدی فشارهای بیرونی آمریکا در تغییر مسیر اصلی انقلاب، آنها را بفکر دشمنی و ضربه به نظام از داخل کشور از طریق تجهیز "منافقین و معاندین داخلی" نموده است. در واقع ایالات متحده با طراحی مدل " براندازی از داخل" با دلارهای سعودی و اطلاعات رژیم صهیونیستی در منطقه بدنبال ایجاد جهان بدون" مخالف" برای خود است. رفتار و حمایت آنها از فتنه ۸۸  بعنوان یک گواه در تاریخ ثبت شده است. بطوری که رئیس جمهور وقت آمریکا (بارک اوباما) بصورت علنی از فتنه گران حمایت کرد و نشان داد که آمریکا در کنار فتنه و آشوب گران داخلی قرار دارد نه مردم عادی. و یا رفتاری که آمریکا در قبال سوریه از سال ۲۰۱۱ در پیش گرفته است. در واقع محور شیطانی " غربی- عبری- عربی" برای حذف رقبا و مخالفین بین المللی خود، آشوب و بحران سازی داخلی در کشور ها زا مهمترین عامل موفقیت خود قلمداد می کنند. وجود بحران جلیقه زردها در فرانسه، وجود ناراضیتی گسترده در عربستان و سرزمین های اشغالی و ... که در واقع به معنای به ستوه آمدن مردم از رفتار حاکمان خود است، مستعد توجه بین المللی به این اعتراضات است، ولی ایالات متحده به راحتی از کنار آنها می گذرد و به دنبالب بحران سازی در جایی دیگر است.

بهره سخن

در پیش بودن مذاکرات ۸ آذر و وجود شرایط ایده آل برای جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت در این مذاکرات باعث شده است که ایالات متحده بدنبال ابزار فشاری برای ایران باشد. "ناکامی و بی اثر شدن تحریم ها" بعنوان "آخرین سلاح آمریکا" در قبال جمهوری اسلامی ایران، دست ایالات متحده را از فشار به ایران خالی نگه داشته است. بنابراین در چنین شرایطی ایجاد بحران و آشوب در کشور ولو به صورت کوتاه مدت از زعم دموکراتها تنفسی برای غرب بخصوص آمریکا در میزه مذاکره خواهد بود. بدیهی است که در چنین شرایطی بحران آب رمز آشوب صادره از کاخ سفید به فتنه گران همچون آل سعود و رژیم صهیونیستی و منافقین است. موضوعی که نشان دهنده ضعف آنها در قبال جمهوری اسلامی ایران می باشد. ناگفته نماند هوشیاری مردم کشورمان در طول ۴۲ سال گذشته و جداکردن صف خود از فتنه و آشوب، باعث شکست آنها شده است و اینبار نیز باعث بی آبرویی غرب خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مردم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 3
    عزیز هیچ کس دنبال اشوب. نیست.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    6 2
    لطفا مدیران بی کفایت و ناشایست پشت آمریکا قایم نشن.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    5 2
    مرگ بر منافق
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    5 3
    مرگ بر آمریکا
  • پری IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 5
    این اغتشاش گران را شدیدا سرکوب کنید تا این همه هزینه برای کشور نتراشند
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس