عضو جدید هیئت عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی اکبر اسماعیل آبادی به عنوان عضو جدید هیأت عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد.

به گزارش مشرق، با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی اکبر اسماعیل آبادی به عنوان عضو جدید هیأت عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد.

در حکم سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به علی اکبر اسماعیل آبادی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارت ارزنده جنابعالی و مفاد تبصره ۲ ماده اساسنامه سازمان خصوصی سازی و پیشنهاد شماره ۱۳۱۱۸ مورخ ۲۸/‌۰۷/‌۱۴۰۰‬ رئیس کل محترم سازمان مذکور، به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی برای مدت چهار سال منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی به منظور انجام وظایف قانونی و بویژه در راستای اهداف و برنامه‌های آن سازمان و همچنین تعامل سازنده و فعال با سازمان‌های ذیربط به کار گیرید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی شرط موفقیت است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

شایان ذکر است اسماعیل آبادی که دانش آموخته دانشکده اقتصاد وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌باشد، در حالی چندی پیش با حکم حسین قربانزاده، رئیس کل سازمان خصوصی سازی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی این سازمان منصوب شده است، که از سال ۱۳۸۰ در کارنامه خود ذی حسابی و مدیرکلی امور مالی مراکز مهم دولتی از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت نیرو، سازمان نوسازی مدارس کشور، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نهاد ریاست جمهوری را دارد.

گفتنی است؛ رئیس کل سازمان خصوصی سازی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات لطفعلی کنی در طول تصدی مسئولیت در این سازمان، اظهار امیدواری کرد اسماعیل آبادی با بیش از دو دهه تجارب ارزنده مدیریتی در سطح وزارتخانه و حوزه‌های کلان اداری و مالی کشور، نقش مؤثر و اثربخشی در ساماندهی وضعیت اداری و سازمانی پرسنل سازمان خصوصی سازی ایفا نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس