کد خبر 1305169
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
محکومیت جدید استقلال و پرسپولیس

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در پرونده شکایات «فرشید باقری» و «فرشاد احمدزاده» محکوم شدند.

به گزارش مشرق، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، ۱۱ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

مشروح این آرا به شرح زیر است:

باتوجه به شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال تهران به دلیل مطالبه وجه به مبلغ بیست میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

فرشاد احمدزاده بابت مطالبه وجه پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد که رای صادره از سوی کمیته وضعیت مبنی محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی است.

علیرضا نقی‌زاده در قالب شکایتی خواستار مطالبه ۱۰ میلیارد ریالی از باشگاه فولادمبارکه سپاهان شد که پس از بررسی پرونده، کمیته وضعیت نسبت به شکایت نقی‌زاده قرار رد صادر کرد.

شکایت بهزاد بشتایم از باشگاه ماشین سازی تبریز با موضوعیت مطالبه وجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی، موجب صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت نهصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

بیشتر بخوانید:

محرومیت خارجی‌های استقلال به قلعه‌نویی ربط ندارد

امیرمحمد راجی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد و خواستار طلب سیصد میلیون ریالی شد که در نهایت باشگاه شاهین شهرداری به پرداخت دویست و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

با شکایت حسین بابایی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه وجه یکصد و شصت میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یکصد و پانزده میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین در شکایت یوسف نادریان از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) جهت مطالبه ششصد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایتی مشابه از سوی سپهر جهان بزرگی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه یکصد و پنج میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) باید طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ دویست میلیون ریال و هزینه دادرسی را به خاطر شکایت مجید انگشتان به وی بپردازد.

شکایت عباس بختیاری از باشگاه محتشم تبریز بابت مطالبه سیصد میلیون ریالی، منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس