فیلم چین

فیلم «نبرد دریاچه چانجین» به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای چین تبدیل شد.

به گزارش مشرق به نقل از ورایتی، «نبرد دریاچه چانجین» بعد از نزدیک به دو ماه از تاریخ اکرانش به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای چین تبدیل شد.

این فیلم که کارگردانی اش را دانته لام، چِن کایگ و تسوی هارک به صورت مشترک برعهده دارند، نه تنها به پرفروش ترین فیلم تاریخ چین بلکه تا این لحظه به پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۲۱ نیز تبدیل شده است.

فروش فیلم «نبرد دریاچه چانجین» روز چهارشنبه ۲۴ نوامبر از ۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون رنمینبی که رکورد فیلم جنگی «گرگ مبارز ۲» بود فراتر رفت و به عدد ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون رنمینبی رسید که معادل ۸۹۲ میلیون دلار است.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    در سالهای اخیر سینمای چین به شدت به ساختن فیلمهایی با مضمون میهن پرستانه و نمایش چهره ای مقتدر از کشور خودش مشغوله و جالب آنکه بسیاری از کارگردانان و بازیگرانی که به اصطلاح با نظام کمونیستی چین زاویه دارن و حتی در مقام اپوزیسیون نظام سیاسی حاکم قرار می گیرن در ساخت چنین آثاری مشارکت دارند . برای نمونه همین چن کایگه و یا ژانگ ییمو و گونگ لی . حتی جکی چان که اصالتا اهل هنگ کنگ هست در سالهای اخیر به شدت در کارهای سینمایی خودش و حتی اظهار نظرهایی که در رسانه ها میکنه این ژست میهن پرستانه رو می گیره
  • amir IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    نگران نباش ما هم رکورد های خودمونو داریم بخور و بخواب و دزدی هیچ کشور نمیتونه تو این زمینه به ما برسه🤝💪🤝💪 باعث غرور امپراطوری ایرانمون هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس