وزیر اقتصاد: منطقه آزاد اینچه‌برون با رویکرد تولیدمحوری و صادرات‌مداری فعال می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: منطقه آزاد اینچه‌برون یکی از مناطق آزاد نسل دوم با رویکرد تولید محوری و صادرات‌مداری است.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی صبح امروز در بازدید از گمرک اینچه برون به همراه دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مسئولان استانی اظهار داشت: برنامه دولت سیزدهم آن است که با تغییر راهبرد عملکرد مناطق آزاد اقتصادی، شاهد نسل دوم مناطق آزاد با رویکرد تولیدمحوری و صادرات‌مداری باشیم.

وزیر اموراقتصادی و دارایی گفت: منطقه آزاد اینچه‌برون یکی از مناطق آزاد نسل دوم و مستعد ظرفیت تولید و صادرات است.

خاندوزی گفت: تلاش داریم با همکاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طرح جامع منطقه آزاد اینچه‌برون را در کمترین زمان ممکن آماده کنیم و با آغاز فعالیت مدیر این منطقه آزاد، در همه ظرفیت‌هایی که متاسفانه تا به امروز تنها به صورت بالقوه باقی مانده در حوزه ترانزیتی و ژئوپلتیک کشور که می‌تواند قطبی در جهت ارزآوری و تولید باشد، فعال کنیم.

وزیر اموراقتصادی و دارایی با بیان اینکه اینچه برون در واقع نقطه تماس اقتصاد کشور با حوزه اوراسیاست، افزود: منطقه آزاد اینچه‌برون با زیرساخت‌های موجود به عنوان یکی از نخستین مستعدهای مناطق آزاد نسل دوم به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    یک تاخیرایران در مداکره تله برحامی،ترس وداد تمام(همسایه ها،منطقه ودنیا)رادراورده-پس(غارتگران، مفسدان،خائنین،جنایتکاران خودی...)قدر مقاومت مردم ابران را ردانند ودست ازفساد،خوباختگی وشیفتگی به استکبار بردارندوالا هم مردم ایران وهم دشمنانی که بهشان امیدبستید،نیست ونابودتان میکنند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    خداوکیلی اگر بتوانی متطقه خودت را نمونه کنی،میتوانی کل مملکت را درست کنی-البته با اقتصادانهاواساتید ازرانی نه شیفته و مشق نوشته های استکبار
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    يادش بخير زمان غرب گداها يه عده بخاطر باز كردن مناطق آزاد اقتصادي چه بلوايي ميكردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس