کد خبر 1304497
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
عبداللهی: بیش از ۸۵ درصد از مردم واکسینه شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ درصد مردم دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: ۸۵ درصد از مردم ایران حداقل یک دز از واکسن را دریافت کردند.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در کشور، گفت: تا کنون ۸۵ درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و نزدیک به ۷۰ درصد آنها هم دو دز تزریق کرده‌اند.

این مقام مسؤول افزود: این آمار یک آمار شگفت انگیز در دنیاست چون ما توانستیم در مدت زمان کوتاهی بخش زیادی از جمعیت کشور را در مقابل کرونا واکسینه کنیم.

وزیر بهداشت در بخش دیگری با اشاره به اینکه به واقع در حوزه بهداشت و درمان البرز بسیار کم توجهی شده، افزود: هیچ کجای کشور به اندازه البرز با ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی به نسبت جمعیت، مواجه نیست.

وی ادامه داد: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.

عین اللهی گفت: حضور دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت طلایی محسوب می شود و با سوابق کاری و ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا هستم و به طور قطع در حوزه اجرایی منشأ تحول خواهند بود.

وی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مخرب، مانع پیشبرد اهداف می شود، افزود: در البرز شرایط فراهم است تا بسیاری از پروژه های درمانی اجرایی شود.

وزیر بهداشت گفت: ضرورتی ندارد که پروژه های بزرگ درمانی در تهران اجرایی شود البرز می تواند در این راستا با توجه به امکاناتی که دارد پیشگام باشد.

وی افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اختیارات لازم را دارد که طی برنامه ریزی با استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم البرز اهداف استان را تعیین کرده و برای اجرا اقدام کند.

عین اللهی اضافه کرد: قطعا حمایت های لازم را برای خروج البرز از این شرایط خواهیم داشت.

وی گفت: پیوست فرهنگی و عدالت را باید در پروژه ها به جد مد نظر قرار دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    1 43
    حالا که واکسینه شدن و خدارو شکر وضعمون از خیلی کشورهای اروپایی در کنترل کرونا بهتره دیگه یه عده خفه خون گرفتن و نمیگن آی واکسن نداریم، همه دنیا زدن تموم شد ما هنوز موندیم و..... ، غربگدایان حالا کمپین نه به واکسن راه میندازن تا شاید اونجوری یه ضربه به مملکت بزنن!! فکرمیکنین این عده اینقدر احمق هستند یا از جایی خط میگیرن؟؟!!
    • US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      1 1
      هیچ کسی مخالف اصل واکسن نیست(همه واکسن های اختصاصی و قابل اطمینان دوران بچگی رو تزریق کردن و مخالفش نیستن). مخالف اجباری بودن واکسن آزمایشی هست (واکسن فلج اطفال 45 سال طول کشید ساختنش و چندین بار تغییر پیدا کرده ولی واکسن آزمایشی کرونا 6 ماه و هیچ کسی عوارض واکسن رو قبول نمیکنه طبق قانون اگه کسی رو اجبار کنی به کاری باید دیه هم بدی ) .بعضی از مردم نمیخوان کسی واکسن آزمایشی رو به اجبار و تهدید و محدودیت بهشون تحمیل کنه. به مردم برچسب وتهمت نزن شاید نفوذی و غربگذای احمقی که میگی خودت باشی که سعی دارین هر چیزی که سازمان Who صهیونیستی میگه اجرا کنید رو مردم کشورمون . مردم حق دارن نگران واکسن آزمایشی باشن. حیف ایران که فردی با مغز فاسدی مثل تو زندگی میکنه توش که فقط خودت رو حق میدونی و به خودت جرئت میدی به بقیه توهین کنی. اگه میخوای بواکسن بزنید برید بزنید چرا به بقیه توهین میکنید ما با شما کاری نداریم.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    1 0
    یه زمانی میگفتن اگه ۶۰ درصد مردم واکسن بزنند یا کرونا بگیرند خود به خود زنجیره بیماری قطع میشه!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      شرایط فرق میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس