بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور از کمپانی چری! +عکس

کمپانی چری که سابقه تولید خودروهای جمع و جور را در کارنامه خود دارد، هم اکنون محصولی با نام کیو کیو آیس کریم(QQ Ice Cream) مدل ۲۰۲۲ را در بازار چین با قیمت ۴۶۹۰ تا ۶۸۹۰ دلار عرضه می کند.

به گزارش مشرق، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این محصول از زبان طراحی جعبه ای استفاده می کند که حاصل کار نیز جذاب و چشمگیر شده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۲۹۸۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۶ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۱۹۶۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر و وزن خالص خودرو با توجه به تریم برابر با ۶۹۹، ۷۱۵ و ۷۴۳ کیلوگرم است.

در بخش پیشرانه این بستنی چینی از تک موتور الکتریکی ۲۰ کیلوواتی(۲۷ اسب بخار) با گشتاور ۸۵ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز این مجموعه از باتری ۹.۶ و ۱۳.۹ کیلووات ساعت(با توجه به تریم) تامین می شود. زمان لازم برای شارژ باتری ها به ترتیب ۶ و ۸ ساعت محاسبه شده است.

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور ! +عکس

برد حرکتی خودرو با باتری ضعیف تر ۱۲۰ کیلومتر و با نمونه ظرفیت بالاتر برابر با ۱۷۰ کیلومتر است.

بیشینه سرعت خودرو نیز برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده همانند سایر محصولات روز بازار از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی(آپشن) در اندازه ۱۲ اینچی ارائه می شوند.

فضای داخل کابین کوچک و ساده است. دو نمایشگر دیجیتال در نظر گرفته شده که یکی ویژه اطلاعات کیلومتر و دیگری مخصوص تنظیمات سیستم سرگرمی است. موادی که برای توسعه جزئیات کابین استفاده شده چندان باکیفیت به نظر نمی رسند که البته با توجه به برچسب قیمت جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد.

تریم پایه بستنی چری فاقد سیستم تهویه است اما در تریم های بالاتر این آپشن حضور دارد. از دیگر امکانات کابین می توان به بلوتوث، پورت یو اس بی، دسترسی تنظیمات روی فرمان، پاور ویندوز فقط برای ردیف جلو و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: قفل مرکزی، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ فقط برای راننده و... قابل اشاره هستند.

منبع: عصر ایران

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور ! +عکس

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور ! +عکس

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور ! +عکس

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور ! +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    20 2
    اگر سایپا یا ایرانخودرو بود، قیمت میگذاشت 726 میلیون تومان غیر قطعی طرح پیش خرید ..!!
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      واقعا خخخخ
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    5 0
    با سوختش که برق باشد یا بنزین کاری ندارم ای کاش محصولات اینچنین در همین ابعاد در سبد محصولات ایران خودرو و سایپا بود جون می ده برای مناطق شلوغ و پرترافیک شهر و خصوصا تهران و مثلا سمت بازار تهران یا کلا راسته های خرید و خیابان های شلوغ یا مثلا سرطان ترافیک سر صبح ها و عصرها و صدالبته پارک کردن که گاهی 1 ساعت هم دور بزنی جا پارک پیدا نمی کنی با این خودروها معضل جای پارک هم کمتر می شه آنطرف خیلی از موتوری ها هم قید موتور خود را می زنند و چنین وسیله ایی می خرند که خیلی قانون مند تر از موتوره کمی شهر نظم پیدا می کنه اگر در همین ابعاد ، بنزینی و به قیمت زیر 100 تومن تو بازار باشه خیلی ها برای تردد درون شهری خواهند خرید .
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    5 7
    ماشین چینی یعنی لگن
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      6 0
      لگنش رو دیدی اصلش رو میدیدی این حرفو نمیزدی
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      6 0
      اقای متخصص یکبار ماشین چینی سوار شو انوقت میفهمی تا حالا چی سوار میشدی
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    4 1
    میشه حدود 200 میلیون کجاس ارزونه
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 0
      ۵ هزار دلار با دلار آزاد هم ۱۴۰ میلیون بیشتر نمیشه.الان پراید هاچ بک ۹۸ حدود ۱۶۰ میلیون قیمتش هست.اینکه الکتریکیه گرونتر از بنزینی هاست تازه.
  • سید روح اله IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    از نظر مشخصات یه سر و گردن از یوز بالاتر است و از نظر قیمت تقریبا یک چهارم قیمت یوز هست.ماشین چری ماشین های با کیفیتی هم هستن. تنها راه اصلاح آشفته بازار قیمت خودرو راه اندازی یه خط تولید با کارگران ایرانی توسط چینی ها و تولید کردن یه ماشین برای قشر متوسط جامعه ایران است. متاسفانه انصاف و تعهد در خودروسازان داخلی به ندرت یافت می شود. یکی از مسئولین رده بالای خودروسازی که خودش مزدا 3 سوار میشد خبرنگار ازش میپرسه چرا ماشین ایرانی سوار نمیشی؟ با نخوت و تکبر جواب میده جم کنید میخوای پراید سوار بشم؟ حال و روز این مردک شبیه آشپزی هست که خودش دست پخت خودش را هم نمیخوره. اکثرا هم واسه فرانسوی ها دم تکون میدن. نه عیرت دارن و نه تعهد و نه انصاف
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    این مملکت ما یه جوری شده که حتی اگه فرغون هم بسازی چند برابرقیمت این درمیاددیگه تولید توی کشور ما صرفه نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس