جنایت و کشتار در الحدیده از سوی آمریکا برنامه‌ریزی شده است

استاندار الحدیده ضمن دعوت از خبرنگاران برای رفتن به این استان و پوشش جنایات ائتلاف سعودی در این استان تاکید کرد که حملات ائتلاف تحت سرکردگی ریاض همه زیرساختها را نشانه گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، محمد عیاش قحیم استاندار الحدیده ضمن دعوت از خبرنگاران برای رفتن به این استان و پوشش جنایات ائتلاف سعودی در این استان تاکید کرد که حملات ائتلاف تحت سرکردگی ریاض همه زیرساختها را نشانه گرفته است.

وی افزود: همه کارخانه‌ها در الحدیده هدف قرار گرفته اند.

قحیم ضمن انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل تاکید کرد: ما هیچ اثری از سازمان ملل برای رصد جنایات ائتلاف سعودی یا آرام کردن اوضاع در الحدیده را شاهد نیستیم. کمک‌هایی از سوی برخی استان‌های یمن به الحدیده شده است.

استاندار الحدیده در ادامه گفت: جنگ یمنی جنگی آمریکایی است. تشدید حملات از سوی آمریکا علیه ملت یمن رهبری می‌شود.

وی اعلام کرد: آنچه در الحدیده رخ می‌دهد جنایت جنگی و کشتار ملت یمن و برنامه ریزی شده است و هدفش هم به زانو درآوردن ملت یمن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    مرگ بر جنایت کاران غربی وال سعود کافر خیانتکار با کاری که انجام میدهند هدفشان به زانو در اوردن انصارالله وتسلیم یا عقب نشینی انهاست ولی یاران ومردان خدا هر گز تسلیم نمیشوند تا این کافران مسلمان نما را روزی ذلیل و خوار ببینند وچه عاق بت بدی در انتظار این خونخواران پست و حقیراست وحقیر تر انانکه می گویند نباید با دم شیر بازی کرد وباید تن به هر ذلتی داد ومقابله با زورگویان را قدرت طلبی وننگ می شمرند ومخاهند متلاشی شوند برای غیرحق
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    سعودی ها با این جنایات راه به جایی نخواهند برد وهر گز یمن را تسلیم نخواهند کرد بهتر است هرچه زود تر دست از این بمباران ها و به خاک وخون کشیدن بی گناهان بردارد و خود هم هزینه کمتری مصرف کند که در پاسخ نابودی زیرساخت های یمن زیر ساخت های اقتصادی و نظامی ال سعود در امان نخواهد ماند چه به عدالت خداوند وچه انتقام یمنی ها از ال سعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس