کد خبر 1303873
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
بورس نمایه

شاخص بورس با افت ۶۴۸واحدی در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران با افت ۶۴۸واحدی در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۳هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای جم پیلن، پارس و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای شستا، فولاد و شفن بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 2
    دوساله قرمزه وهیچکس در فکر نیست
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 2
    چرا کاری نمی شود؟؟؟؟!!!!!!!!
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    این مریض خانه را شفائی نیست و امیدی به بهبودی بورس گرفتار در باتلاق و بازار گردان نامروتی همچون غفارس نمی باشد . شرکتها از ضرر خیلی زیاد سهامداران به سود می رسند واین یک نوع چپاول و غارتگری بی رحمانه از مال مردم است که به امیدی وارد بورس شده اند وبه تولید و رونق اقتصاد و بازار سهام یاری نمایند و خودشان هم از این رهگذر بهره ای ببرند اما متاسفانه بازار گردان های کلاهبردار شرکت ها با تدلیس خاص خودشان لطمه فراوانی به پول مردم در نمادهای خودشان وارد کرده اند و به طور مردم به جهت این آسیب های مالی شدیدا در سختی و رنجش خاطر هستند . در این راستا نه مجلس و نه دولت هیچ نقشه راهبردی در رونق بخشیدن و امید وار ساختن مردم و رهائی از ضرر شان ندارند و در این رابطه بی خاصیت و منفعل هستند و تنها هنرشان این بود که فقط در دولت قبل نسبت به عمل کرد آن انتقاد نمایند و دولت را زیر سوال ببرند . ولی آلان مشاهده می نمائیم که خود دولت و مجلس فعلی مثل آب راکد بوده و تفکری نوینی در جهت بهبود اوضاع بورس مادر مرده و رو به تباهی کامل ندارند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس