فرمانده نیروی دریایی سپاه: جایی برای نفوذ دشمن باقی نمی‌گذاریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که با ایجاد تفرقه در کشور نفوذ کنند و ما با وحدت، یکپارچگی و اقتدار، جایی برای نفوذ دشمن باقی نمی‌گذاریم.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، روز سه‌شنبه در آیین معارفه فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار اظهار داشت: دین اسلام، نخستین لنگر ما به شمار می‌رود که ما را در مسیر نگه‌می‌دارد و در تندبادها، کشتی وحدتِ ملت و انقلاب را حفظ می‌کند. شیعه و سنی متعلق به همین کشور هستند و همگی باید باهم از این کشور دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی، کشور همه ایرانی‌ها به شمار می‌رود و باید از این کشور که ناموس ما در آن است دفاع کنیم و مقابل افرادی به دنبال مختل کردن امنیت در کشور هستند مقتدرانه بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره توصیه‌های بزرگان دین اظهار داشت: دو نعمت وجود دارد که بعضا نسبت به اهمیت آن‌ها توجهی نمی‌شود، یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت که بسیار حائز اهمیت هستند.

وی با اشاره به اتفاقات و ناامنی‌هایی که در برخی کشورهای همسایه وجود دارد عنوان کرد: اگر ما ملت ایران خواهان سلامتی و امنیتِ خود و خانواده‌هایمان هستیم باید این کشتی وحدت را حفظ کنیم.

دریادار تنگسیری بیان داشت: در این مسیر، مهمترین شاخص همین وحدت است و این را باید در عمل ثابت کنیم.

وی ادامه داد: برای سپاه و بسیج تفاوتی ندارد که سیل در خوزستان یا در شرق کشور به‌وقوع بپیوند و این را همه مشاهده کردند. همه نیروهای مسلح ثابت کردند که خدمتگزار و خادم مردم و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود. خداوند این وظیفه را بر عهده همه مسوولان گذاشته است ولی دشمن خلافِ این را می‌خواهد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین دو مسلمان تفرقه بیندازد و از طریق این تفرقه، به کشور نفوذ کنند و نباید جایی برای نفوذ دشمن بگذاریم.

دریادار تنگسیری گفت: توجه و نگاه ما باید به کلام و اشاره‌های مقام معظم رهبری باشد و همه خوب می‌دانیم که رهبر معظم انقلاب چقدر نسبت به وحدت تاکید دارند و امروز در این کشور اگر صدای تفرقه از حلقوم هرکسی بیرون بیاید، آن حلقوم شیطان است و نباید به چنین افرادی میدان بدهیم. «در هر لباسی که می‌خواهند باشند»

« لذا امروز وحدت، یعنی امنیت»

وی تاکید کرد: باید مردم‌داری را جزو اصول وحدت کشور قرار دهیم. تاکید می‌کنیم که پاسداران ما بایستی زمینه امنیت برای ماهیگیران روی دریا و مردم را بر روی زمین ایجاد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهیگیر ما وقتی به دریا می‌رود باید امنیت داشته باشد تا یک بیگانه نیاید در منطقه صید ماهیگیران ما فعالیت غیرقانونی انجام دهد و ما باید از منافع مردممان دفاع کنیم و این کار را بارها انجام دادیم که جزئیاتش در خبرها آمده است.

دریادار تنگسیری بیان داشت: در پایگاه دریایی امام علی (ع) یک یگان واکش سریع را فعال کردیم که در صورت بروز هر اتفاقی در منطقه، واکنش سریع و مقتدرانه نیروهای جان‌برکف ما نمایان خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد یک یگان نیروهای واکنش سریع برای انجام اقدامات فوری در بحث امداد و نجات هم جزو اولویت‌هاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سیل خوزستان عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران ۱۰۳ فروند شناور را به منطقه ارسال کرد و ۶۴ شناور را برادران اهل سنت ما به منطقه ارسال کردند و مردانه برای هموطنان خود کار کردند و خودشان هم بیش از ۲۰ شبانه‌روز تلاش کردند.

وی تصریح کرد: در شرق کشور هم در نخستین ساعات بروز سیل، همه حضور پیدا کردند و این، فرمان مقام معظم رهبری است و خداوند هم همیشه به کیفیت اعمال ما نگاه می‌کند.

در این آیین که با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ائمه جمعه، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران و بسیجیان منطقه برگزار شد، طی حکمی از سوی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناوسالار یکم پاسدار محمد نوذری به عنوان فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار معرفی و از خدمات ناوسالار یکم پاسدار سید مهدی موسوی برازجانی قدردانی شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: جایی برای نفوذ دشمن باقی نمی‌گذاریم

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • قربانعلی NL ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    تفرقه بین چه گروهی؟ اصلاح طلبان با اصولگرایان و انقلابیون؟! تفرقه بین این گروه‌ها یک بازی سیاسی بیشتر نیست.
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    احسنتم عالی. خداقوت خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    اگر سپاه‌ نبود کشور نبود و سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    جایی برای نفوذ دشمن نذار سردار عزیز ولی نفوذ گسترده لاشخوران داخلی مردمو کلافه کرده
  • علیرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    سرداران سرافراز سپاه تالی تلو معصومین علیهم السلام هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس