معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران گفت: براي حراست از آرمان هاي انقلاب اسلامي، پاسداران بايد دانش خود را به بالاترين سطح ارتقاء داده و همواره به عنوان الگوي برتر حراست کننده از انقلابي مردمي و اسلامي در جهان بدرخشند.

به گزارش مشرق، سردار محمدعلي آسودي معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از امام حسين(ع) به عنوان پاسدار واقعي اسلام ياد کرد و گفت:‌ پاسداران انقلاب اسلامي با گام برداشتن در مسير اباعبدالله‌الحسين(ع) موظفند همواره در جهت حفظ جايگاه اسلام و نظام مبتني بر اصول اسلامي و کرامت انساني بکوشند.

وي افزود: براي حراست از آرمان هاي انقلاب اسلامي، پاسداران بايد دانش خود را به بالاترين سطح ارتقاء داده و همواره به عنوان الگوي برتر حراست کننده از انقلابي مردمي و اسلامي در جهان بدرخشند.

سردار آسودي توانايي و هوشمندي بالا، دشمن‌ شناسي و دفاع از ملت و انقلاب اسلامي را از ويژگي هاي پاسدار همطراز با انقلاب اسلامي برشمرد و اظهار داشت: پاسداران به دليل اينکه همواره زير ذره‌بين دوستان و دشمنان نظام هستند موظفند در رفتار خود الگوي صحيحي براي بهره برداري کساني که پيرو مدل انقلاب اسلامي در جهان هستند ارائه کنند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه تصريح کرد: پاسداري از پاسداري عمده ترين وظيفه کارکنان سپاه است، به اين معني که رعايت شأن پاسدار در تمامي ابعاد زندگي مي تواند ضامن پاسداري از انقلاب اسلامي هم باشد.

وي با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان اذعان داشت: حراست از حرکات پيش رونده انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن موهبت بزرگي است که خداوند متعال به پاسداران ارزاني کرده است.

سردار آسودي با اشاره به اعتراف دشمنان نظام جمهوري اسلامي به اقتدار کشورمان يادآور شد: فرمايش امام(ره) مبني بر اينکه "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" نشانگر نقش اين نهاد انقلابي در رشد کشور و رسيدن به آرمان هاي انقلاب اسلامي است.

وي با يادآوري نقش سپاه پاسداران در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: پاسداران به حدي در عرصه هاي مختلف از خود رشادت نشان داده اند که امام(ره) با وجود اينکه تمام دنيا به جايگاه والاي انساني ايشان غبطه مي خورند، فرمودند "اي کاش من هم يک پاسدار بودم" و اين موفقيت و لياقت سپاهيان، امروز در فرمايشات مقام معظم رهبري نيز مشهود است.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با بيان اينکه دشمن به جايگاه والاي سپاه پاسداران پي برده است؛ تصريح کرد: پس از حملات همه جانبه دشمنان به مقام والاي ولايت فقيه، سپاه پاسداران با عمده ترين حملات مواجه بوده است.

سردار آسودي با تأکيد بر پيروي مستضعفان جهان از مدل انقلاب اسلامي، اظهار داشت: حراست از نظامي که به تنهايي در برابر قدرت هاي بزرگ جهان ايستادگي مي کند، تنها با پيروي محض از ولي فقيه و جلب رضايت مردم ميسر خواهد شد.

وي در پايان با اشاره به اجراي دقيق الگوي انقلاب اسلامي در مصر خاطرنشان کرد: پازلي را که ملت هوشمند ايران در انقلاب اسلامي چيدند امروز در کشورهايي که بيداري اسلامي در آنها رخ داده به همان صورت چيده مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس