رئیس کمیسیون شوراهای مجلس

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: برخی افراد تبلیغات گسترده‌ای علیه کالاهای داخلی می‌کنند که این تبلیغات منفی بیشتر از سوی کسانی مطرح می‌شود که منافعشان در گروی واردات است.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه سالیان سال است که برخی از افراد تبلیغات گسترده‌ای علیه کالاهای داخلی می‌کنند و می‌گویند که کالاهای ایرانی کیفیت لازم را ندارد.

وی افزود: این تبلیغات منفی بیشتر از سوی کسانی مطرح می‌شود که منافعشان در گروی واردات است و سود و درآمدشان در صورت برند شدن کالاهای ایرانی به خطر می‌افتد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: این افراد مدام به دنبال ضربه زدن به تولیدات داخلی هستند و هدفشان آن است که روحیه خودباوری را در جامعه از بین ببرند تا از این طریق بتوانند کالاهای بی کیفیت خارجی را وارد کشور کنند.

وی تصریح کرد: مافیای واردات که اغلب انحصار برخی از واردات را در اختیار دارند، مدام به دنبال تخریب شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان هستند و در مقابل آنان سنگ اندازی می‌کنند.

جوکار در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: اگر حمایت از تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد، ما دیگر نیازی به وارد کردن محصولات خارجی نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در خاتمه بیان کرد: همه مسئولان موظف هستند که از تولید داخلی و توان نخبگان حمایت کنند چرا که اگر شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان مورد حمایت قرار نگیرند، مافیای واردات ارز کشور را خارج می‌کنند و با آن یکسری کالاهای غیرضروری وارد می‌کنند و پول هنگفتی از این طریق به جیب می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    مافیای درونی و به اصطلاح تولید کنندگان در نبود واردات به دنبال منافعشان با بالا بردن بی حساب و کتاب قیمتها هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس