مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در مهدیه تهران آغاز شد

مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری در مهدیه تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهدیه تهران برگزار شد.

جامعه روحانیت، اعضای مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت، شاگردان مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری و اقشار مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایایجان شرقی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت در مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری حضور داشتند.

حجت الاسلام عباسعلی اختری در این مراسم با اشاره به نقش آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: تدریس، علم، دانش و آثار این عالم، منبع ارزشمندی برای علما و طلاب و مردم است، وی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام جمهوری اسلامی دارد. ۷٠سال مجاهدت، کارنامه انقلابی آیت‌الله مجتهدشبستری است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) بر شخصیت آیت‌الله مجتهد شبستری تأکید کرد و گفت: تواضع از جمله صفات این عالم ربانی است و برخورد وی با طلاب و غیرطلبه، مانند یک پدر و استاد مهربان بود

اختری تصریح کرد: آیت‌الله مجتهدشبستری همواره در خط امام راحل بود، عضویت ایشان در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) سرشار از خدمات بود و در این مجمع خدمات ماندگاری ارائه کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس