کد خبر 1302564
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی/ هلاکت و زخمی شدن چندین صهیونیست+فیلم

در عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی، یک صهیونیست کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز یکشنبه از وقوع تیراندازی در نزدیکی مسجد الاقصی واقع در شهر قدس اشغالی فلسطین خبر دادند.

براساس گزارش‌ها،۴ صهیونیست (دو نظامی و دو شهرک نشین)  در جریان این تیراندازی‌ زخمی شده‌اند که رسانه‌های صهیونیستی خبر مرگ یک نظامی این رژیم در این عملیات را تائید کردند. 

دانلود

وب سایت خبری «واللا» گزارش داد که این تیراندازی در نزدیکی ورودی «باب السلسله» یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی در قدس اشغالی رخ داده است.

دانلود

به دنبال این حاثه، رژیم اسرائیل همه ورودی‌های بخش قدیمی قدس را بسته و نیروهای زیادی به این منطقه گسیل داشته است. گفته می‌شود عامل این عملیات به شهادت رسیده است. 

رسانه‌های صهیونیستی هویت عامل عملیات امروز مبارز فلسطینی در قدس اشغالی را «فادی أبو شخیدم» از شعفاط و یکی از فعالان جنبش حماس اعلام کردند.

واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این عملیات گفت که این عملیات شهادت طلبانه بوده است.

«حازم قاسم»، سخنگوی حماس گفت: «عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی ... این شهر مقدس برای همیشه مبارزه خواهد کرد تا اشغالگر بیگانه را طرد کند و هرگز در برابر واقعیتی که اشغالگر منفور ایجاد کرده، تسلیم نخواهد شد.»

وی همچنین گفت: «عملیات قدس بر تداوم انقلاب مردم ما تا آزادی قدس اشغالی و پاک کردن فلسطین از لوث صهیونیست اشغالگر تأکید دارد.»

جهاد اسلامی: عملیات قدس، قدرت و بالندگی مقامت را نشان داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این عملیات ضمن تبریک، تأکید کرد که عملیات قهرمانه قدس، بیانگر قدرت و بالندگی مقاومت بوده و نشان دهنده پایبندی مردم فلسطین بر مقاومت به عنوان روشی است که می‌تواند اشغالگر را پس بزند و قلدری آن را در هم بشکند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    احسنت بکشید جهودان برده شیطان را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس