کد خبر 1302300
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
پیشنهاد پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه به سهامداران متضرر بورس

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پیشنهاد پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی به سهامداران خُرد در قبال قرار گرفتن سهام به عنوان وثیقه خبر داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمد خدابخشی با اشاره به ضرر و زیان سهامداران خرد در بازار سرمایه گفت: با توجه به ضرر سهامداران حقیقی خرد در بازار سرمایه، در جلسه با رئیس سازمان بورس پیشنهاد دادم تا در قبال ارزش تابلو سهامی به عنوان وثیقه لحاظ شود، تا وام قرض الحسنه ای بین 50 تا صد میلیون تومان به آنها پرداخت شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: این وام با بازپرداخت سه تا پنج ساله می‌تواند، بخشی از ضرر این افراد را جبران و به این سهامداران خرد کمک کند و در مقابل از سهام این افراد می توان به عنوان وثیقه استفاده کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    یعنی قرار نیست اوضاع بورس خوب بشه
  • عباس هلالات IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    ضمن عرض سلام ادب و احترام، بنده از سال ۹۹ تا حالا یک میلیاردو سیصد میلیون تومان ضرر کردم ، آیا صد میلیون وام چاره کار هست ؟ تا کی دزدی در روز روشن ادامه داره ؟ اگه کشور داری بلد نیستند باید از جیب بنده و دیگران بردارند ؟ خداوند متعال که هست ... به خدا واگذار می کنم
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    عوض جبران زیان سهامدار بدبخت میخوان بیشتر بدهکارشون کنن ؟؟؟؟وام بدن که با 20-30 درصد بیشتر برگردونن ؟ این شد جبران زیان هایی که به مردم زدین ؟ درود به شرف تون ... هه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس