کد خبر 1302059
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
ارسال سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان

فرمانده پلیس ننگرهار اعلام کرد که سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان بزودی به این ولایت می‌رسد.

به گزارش مشرق، «ندا محمد ندیم» فرمانده پلیس ولایت «ننگرهار» با «مجید صادقی دولت‌آبادی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «جلال‌آباد» دیدار کرد.

براساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار، این دیدار در فرودگاه ننگرهار درباره کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان برگزار شد.

ببینید:

فیلم/ انفجار هنگام ادای نماز جمعه در مسجد ننگرهار

بیانیه می‌افزاید: قرار است یک هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه از ایران به زودی وارد فرودگاه ننگرهار شود و این کمک‌ها به خانواده‌های شهدا و زخمی‌شدگان توزیع شود.

روزهای گذشته نیز، «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر کشورمان در افغانستان گفت که دوازدهمین محموله از کمک‌های ایران در اختیار مردم افغانستان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد که مقام معظم رهبری بر ادامه کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم افغانستان تاکید دارند.

مرتضوی همچنین خاطرنشان کرد کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی از حدود 3 ماه گذشته که افغانستان نیز شاهد تحولاتی بوده است، به مردم این کشور ادامه دارد.

معاون سفیر ایران در کابل تصریح کرد که کمک‌های جمهوری اسلامی به ویژه پس از حملات تروریستی در ولایت‌های قندوز و قندهار افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 1
    .....
  • hadiamereh IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ؟؟؟؟
  • دیوی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    نوشجونشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس