کد خبر 1301815
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
توقیف یک فروند کشتی خارجی در آب‌های پارسیان

تفنگداران دریایی ناوتیپ پارسیان یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق را در آب‌های این شهرستان توقیف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار احمد حاجیان فرمانده ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار شهرستان پارسیان گفت: با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم، تفنگداران دریای این ناوتیپ موفق به توقیف یک فروند کشتی خارجی با ۱۱ خدمه در آب‌های کشورمان شدند.

وی گفت: پس از بازرسی از این شناور بیش از ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد و هر ۱۱ خدمه خارجی آن برای گذراندن مراحل قانونی به حوزه قضایی شهرستان پارسیان معرفی شدند.

فرمانده ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار شهرستان پارسیان گفت: ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار در حمایت از اقتصاد کشور با هرگونه قاچاق سوخت در دریا به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 5
    بد نبود گزارش. مجری و کا ر شناس. مثلا ایرانی را میدیدید،،،، ..انقدر مسخره. بافتند ، که ادم عقش میگیره به اینها بگه ایرانی. ... اولا این کشتی قاچاق نبود امال خود سپاه بود ، گفتند قاچاق است که ... اون کشتیی ویتنامی هم مال ایران بود. اصلا نفتی. امریکا ندزدیده بد طینتا ها. شما. که نبودیو. ،، ما اینجا که هستیم. دزدان را بکشید از دیوار سانسور بیرون
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      زبان عبری رو بدی گوگل ترجمه کنه همین میشه
  • افشین IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    بهترین راهکار برای جمع شدن این بساط متعادل کردن قیمت سوخت هست. باید قیمت سوخت با قیمت جهانی آن یا حداقل ده تا بیست درصد کمتر از آن باشد نه اینکه یک بیستم یا یک پنجاهم آن باشد. در ازای این تفاوت قیمت سی درصد در اختیار دولت در جهت ارتقا ناوگان حمل و نقل عمومی و هفتاد درصد دیگر آن به حساب سرپرستان هفت دهک پایین جامعه واریز گردد تا آنهایی که خودرو ندارند بی نصیب از این یارانه نباشند . البته قبل از آن باید به مردم گفت و حتی مقدار یارانه را تعیین و در صورت توان دولت یکماه پیش به حساب ریخته شود. این ظلم بزرگبست که در نحوه مصرف انرژی در کشور دارد رخ میدهد. ما که خودرو نداریم یارانه سوخت آنهایی را میدهیم که در خیابان دور دور میکنند. ما که منزل کوچکی داریم یارانه برق منازل و ویلاهای چند صد متری و استخر و سونا و جکوزی برخی دیگر را میدهیم. جالبتر اینجاست که همینها فرار مالیاتی هم دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس