کد خبر 1301509
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
جزئیات نحوه حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در مورد حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها بعد از حدود ۲ سال اظهار داشت: امروز مجوز حضور ۵ هزار تماشاگر در استادویم صادر شده که ۵۰۰ نفر متعلق به نساجی است و تنها از در شرقی می‌توانند وارد استادیوم شوند. هواداران استقلال هم ۴۵۰۰ نفر خواهند بود که باید در سامانه خرید بلیت اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند گفت: تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

مسئول مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا نظارتی روی حضور تماشاگران روی سکوها وجود دارد یا خیر گفت: اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت.

وی تاکید کرد: بستر لازم در استادیوم آزادی از مدت‌ها قبل فراهم شده و به تماشاگران تذکر هم داده خواهد شد اما امیدواریم تماشاگران رعایت کنند تا بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس