کد خبر 1301351
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
.

پلیس مظنون است که پدر به دو کودک خود چاقو زده و سپس آنها را از ارتفاع ۱۵ متری آپارتمان به بیرون پرتاب کرده و سپس خود را مجروح کرده است.

به گزارش مشرق، جنایت پرتاب دو کودک از بالکن در هسلبی در غرب استکهلم، جمعیت این منطقه را شک زده کرد. عصر دیروز بر اثر سقوط از بالکن آپارتمانی در هسلبی در غرب استکهلم یک کودک کشته و یک کودک دیگر به شدت مجروح شد.

پلیس مظنون است که پدر به دو کودک خود چاقو زده و سپس آنها را از ارتفاع ۱۵ متری آپارتمان به بیرون پرتاب کرده و سپس خود را مجروح کرده است. پلیس از دستگیری دو نفر از آشناهای دو کودک به ظن قتل و اقدام به قتل خبرداد.

این دو کودک پس از سقوط از ارتفاع زیاد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند تا اینکه صبح امروز پلیس از فوت یکی از آنها خبر داد. این حادثه حوالی ساعت ۱۰ شب یکشنبه رخ داده و وضعیت کودک دوم همچنان وخیم است. هر دو کودک زیر ده سال سن دارند. جزئیات آنچه اتفاق افتاده هنوز مشخص نیست.

سخنگوی پلیس گفت: ما گمان می کنیم که این کودکان قربانی یک جنایت شده باشند. پلیس تمام جزئیات این اتفاق را فاش نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    پدری که دو کودک خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرد! جدا تصور بفرمایید مثلا پدر آق فری دوتا بچه هاش را همینطور از پنجره پرت کرده بود بیرون چقدر الان خدابیاورزی برای خودش درست کرده بود.
  • تبریزی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    سلام غرب وحشی یعنی این، امریکا و اسکاندیناوی و شمال و جنوب نداره!!!!!
  • شناس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ای تو روحش تمام ملت دنیا دیوانه بودن کرونا دیوانه ترشون کرد.خدا انسان دو زار می ارزه خلقش کردی بزرگوار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس