اختصاص بیش از ۶ هزار تخت بیمارستانی سپاه به بیماران کرونایی کشور

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه از اختصاص ۶ هزار و ۸۰ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ تخت به صورت سیار است.

به گزارش مشرق، سردار احمد اخوان چهارشنبه شب اظهار داشت: در بحران کرونا نیروی زمینی سپاه، سامانه های سیار خود را در نقاط پرخطر که به هر دلیلی ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را نداشتند،  مستقر کرد تا به نوعی بحران مدیریت و نگرانی و استرس مردم از بین برود.

وی افزود: با توجه به خستگی بیش از حد کادر پرستاری کشور، یک هزار و ۵۰۰ نفر را در قالب ۵۰۰ تیم سه نفره سازماندهی کردیم که یک هزار نفر از آنها بر اساس اعلام نیاز وزارت بهداشت به مناطق مورد نظر اعزام و خدمات شایسته ای به مردم ارائه دادند.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به دنبال بحران کرونا ۲۱ بیمارستان سیار در کشور راه اندازی کردیم که تمام خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می دهند.

وی افزود: بهداری رزمی سپاه در خوزستان اقدامات موثری انجام داد که جا دارد از آنها تشکر کنم. مرکز مطالعات و تحقیقات ما در نیروی زمینی در اسفند ۹۸ یک اتاق فکر تشکیل دادند که تلاش های آنها منجر به راه اندازی سامانه بیمارستانی سیار شد.

اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۱ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس