تذکر ۳۵ نماینده به وزیر دادگستری درمورد رسیدگی به «تخلفات روحانی»

۳۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری بر ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق تاکید کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز (چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر سید محمود نبویان نماینده تهران به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ درباره ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

تذکر فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص حذف مدیران تصادفی در سازمان ها و انتصابات افراد انقلابی، متعهد و بهره ور.

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره لزوم ممانعت از به کارگیری افراد بدون دانش، تخصص و تجربه به عنوان مشاور در ریاست جمهوری.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص ضرورت تشکیل شورای عالی مختص نوجوانان.

تذکر محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره علت نبود نام برخی از شهرهای کشور در سامانه مسکن ملی برای ثبت نام مردم این شهرها.

تذکر حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ در خصوص لزوم رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    .........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس