کد خبر 1300896
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
تیراندازی و درگیری تن به تن پلیس با سارقان

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از شلیک تیر هوایی و درگیری تن به تن پلیس در عملیات تعقیب و گریز و دستگیری سارقان منزل خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منازل پس از یک تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

سرهنگ طرهانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: بیست و پنجم آبان ماه ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر درحال گشت‌زنی به یک سمند با ۴ سرنشین که در حال تخریب درب منزل یکی از شهروندان بودند مشکوک شده که با استعلام پلاک انتظامی خودرو متوجه شدند پلاک متعلق به یک خودروی پژو است.

بیشتر بخوانید

حمله سارق با نردبان به خودروی پلیس

وی افزود: متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی بلافاصله با خودروی مذکور متواری شده که تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیرهوایی و پس از درگیری تن به تن متهمان را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت از داخل خانه های شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند که در ادامه اموال سرقتی و ابزار آلات سرقت از منزل از آنها کشف و در اظهارات خود اعلام داشتند پلاک نصب شده روی خودرو را سرقت کرده و برای انجام سرقت های بعدی روی خودروی خود نصب کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان سابقه دار هستند خاطرنشان کرد: پرونده سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین US ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    8 1
    چند روز بعد قوه قضائیه آزادشون میکنه و اینها به شرارتشون برمی‌گردند و زحمت و فداکاری پلیس هدر میره
  • CA ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    چرا قوه قضائیه جوابگو مردم نیست که میگن برای چی اینا را آزاد میکنید تا صدمین بار دست به سرقت وجنایت بزنند ؟؟وارزش کار پلیس پایین بیاید که برا گرفتن این جنایت کاران جانشان را به خطر می‌اندازد زندان هرگز تنبیه برای اینگونه جرایم کار ساز نیست وثابت شده باید در معادن سخت ودور افتاده با ناچیز ترین امکانات از این انگل های جامعه کار کشید که دیگر رمقی برایشان نماند نه اینکه تو زندان گردنشان کلفت تر شود وبه ریش مردمی که قربانی کارهای کثیف اینها شده اند بخندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس