درگیری

درگیری بین افراد مسلح وابسته به ارتش ترکیه در حومه شمال غربی حسکه و حومه شمالی حلب منجر به تلفات شبه نظامیان و آوارگی خانواده‌ها شده است.

به گزارش مشرق، شماری از شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در نتیجه درگیری‌های مجدد میان آنان در منطقه راس العین در حومه شمال غربی حسکه و منطقه الباب در حومه شمالی حلب زخمی شدند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند که این درگیری میان دو گروه تروریستی وابسته به لشکر «حمزه» تحت حمایت ترکیه در منطقه راس‌العین در حومه شمال غربی رخ داد. در این درگیری‌ها از سلاح‌های سبک و متوسط استفاده شده است.

منابع محلی افزودند: «تعدادی از خانواده‌ها در پی تبادل آتش و تیراندازی‌های بی‌هدف، منازل خود را ترک کرده و به دلیل ادامه این درگیری‌ها در طول روز، مغازها و فروشگاه‌ها را به حالت تعطیل درآوردند».

سانا به نقل از منابع مذکور گزارش داد که درگیری‌ها در حومه شمالی حلب بین شبه نظامیان موسوم به «جبهه الشامیه» و «احرار الشام» بر سر کنترل مسیرهای قاچاق در روستاهای «العجیمی» و «البویحج» در منطقه الباب صورت گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 1
    خودشون با خودشون دعوا دارند!!
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 1
    توی کشور دیگه شما چه غلطی میکنید ؟
  • GB ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    4 4
    این ارتش تروریستی ترکیه داره اونجا رو قتل عام فرهنگی می‌کنه کردهارو فراری میده با زور بجاش خونواده های داعش و جبهه نصره رو ساکن می‌کنه عجب حرم زاده های هستن این پانترکها انشاالله تا آزادسازی خاک ادلب و شمال سوریه از دست ترکیه چیزی نمونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس