نماینده مردم بناب در مجلس محمد باقری

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به اینکه فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده و حتی مدیرعامل نیز نبوده است، گفت: به یقین این انتخاب معلمان را دلسرد خواهد کرد و دهن کجی به آموزش و پرورش می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد باقری، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: من به عنوان نه اصولگرای تند و نه اصلاح طلب تند، بلکه به عنوان فردی مستقل معتقدم جناحی‌بازی پدر کشور را درآورده است اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک اصولگرای اصلاح طلب هستم که معتقدم می‌توانیم با تأکید بر اصول خودمان روش‌ها را اصلاح کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به یقین باید دنبال حجت شرعی در رابطه با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی باشیم، افزود: حتماً آقای رئیسی برای معرفی آقای فیاضی به چنین حجتی رسیده‌اند اما نمایندگان نیز باید به حجت شرعی برسیم تا بتوانیم به ایشان رأی دهیم.

بیشتر بخوانید:

قرائت گزارش کمیسیون آموزش مجلس درباره صلاحیت «فیاضی»

وی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیون نفر معلم در آموزش و پرورش با تحصیلات عالیه وجود دارد، ادامه داد: حال سوال این است که آقای رئیسی آیا در میان این یک میلیون نفر کسی مانند آقای فیاضی پیدا نشد این در حالی است که زمانی از آموزش و پرورش، مدیر برمی‌خیزید و در واقع وزیر و مدیرپرور بود اما اکنون بعد از ۴۰ سال به این نتیجه رسیده‌ایم که از بین یک میلیون نفر نمی‌توان یک نفر را به عنوان وزیر انتخاب کرد تا سکانداری این مجموعه را بر دست گیرد.

باقری با اشاره به اینکه فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده و حتی مدیرعامل نیز نبوده است، گفت: به یقین این انتخاب معلمان را دلسرد خواهد کرد و توهین و دهن کجی به آموزش و پرورش می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: متأسفانه بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب یک معلم با کرامت انتخاب نکردیم که کرامت معلمان را حفظ کند، این در حالی است که ما در آموزش و پرورش مشکل برنامه نداریم و سند تحول بهترین برنامه برای آن است اما کسی برای سکانداری این وزارتخانه مهم معرفی شده که حتی یک روز کار اجرایی نکرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: توسعه کشور با آموزش و پرورش است و بنده معتقدم با انتخاب فیاضی تحولی که آقای رئیسی از آن صحبت می‌کند، شکل نخواهد گرفت چرا که وزیر پیشنهادی حتی یک روز هم مدیر نبوده که ببینیم آیا مدیر تحول‌گر است یا خیر تا بتواند با استناد به آن در آموزش و پرورش هم تحول ایجاد کند.

وی تأکید کرد: با توجه به آیین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان باید به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص این وزیر پیشنهادی توجه کنند. نمی‌توان گفت کمیسیون خود به خود به مخالفت با وی رسیده است. در واقع باید بررسی کنیم سوابق ایشان چقدر تحولی و انقلابی بوده لذا خواهش می‌کنم به ایشان رأی ندهید.

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: رئیس جمهور صرفا یک هفته وقت دارد وزیر بعدی را انتخاب کند نه سه ماه، لذا خواهش دارم به احترام معلمان به ایشان رأی ندهید./

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس