کد خبر 1300104
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش مشرق، سیدپویان حسین‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏آیا این به اصطلاح ‎دادگاه بین‌المللی مردمی آبان، در مورد تروریست‌های تجزیه‌طلب حرکة‌النضال که وظیفه کشته‌سازی از مردم در خوزستان را برعهده داشتند(و چندی بعد از التهابات آبان دستگیر شدند) هم حرفی زده یا صرفا همین دروغ‌هایی‌ست که مصی علی‌نژاد به‌عنوان شاهد عینی!! مطرح می‌کند؟!

چرا حرفی از متهم اصلی کشته سازی آبان مطرح نمی‌شود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سرباز مبارزه با رسانه های معاند IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    21 1
    دادگاه خیلی مضحکی بود. فقط برای شستشوی مغزی و انحراف و تحریک افکار عمومی مردم ساخته شده بود. ۱۷ هزار انسان بی گناه در عرض کمتر از یک سال به طرز وحشتناکی توسط یه عده به اصطلاح مجاهد خلق ترور شدند، اون ها رو چیزی نمی گن ولی یه سری دروغ مزخرف تحویل مردم می دن و باهاش مغز مردم رو شستشو میدن اونوقت میگن شعار مرگ بر آمریکا منشا پروپاگاندا و شستشوی مغزی هست! خجالت بکشید! شما خودتون به اسم اطلاع رسانی بی طرفانه توی ذهن مردم سموم خطرناکی رو منتشر کردید که اثرات اون مثل بمب شیمیایی تا مدت ها توی ذهن مردم باقی می مونه دیگه نیاید واسه ما انقدر شعار حقوق بشر بدید!
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    9 0
    ما هم باید در ایران دادگاهی علیه جنایات انگلیس در ایران و آفریقا و آسیا و ... برگزار کنیم و افرادی رو از کشورهای آفریقایی که انگلیس در اونجا مرتکب جنایت شده به ایران بیاریم. باید دادگاهی برای محاکمه انگلیس در عراق و افغانستان تشکیل بدیم. انگلیس حرومزاده رو باید پاره پاره کرد.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    15 0
    این بوزینه. ملیجک. بی بی سی و وی او ا و اینترنشنال ال سعود .. بهتر است به مردم ایران. شناسانده شود .. که عبادی ها و ستوده ها و سایر بد نامان زیز دستش هستند .. اینها با دروغ هاشان. کشته سازی و شکنجه سازی. متوهمانه زیادی بافته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس