کد خبر 1300016
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: الان روشنفکری اینه که به این احساسات فطری مادر و فرزندی بگی کلیشه‌های فرهنگیِ محدود کننده، به کثیف‌ترین انحرافای اخلاقی و جنسی هم بگی گرایش طبیعی!

اگر به این احساسات بگی کلیشه یعنی روشنفکری+فیلم

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    8 0
    این روش ماسونها و شیطانپرستهاست که فطرت پاک انسانی را میکشند و قدم به قدم به آموزه های شیطان عمل میکنند و تبدیل به حیوانات خونخواری میشوند مثل حکام و سران کشورهای غربی،میمونی بنام جاستین ترودو که روی استخوان بومیان راه میرود و میخوابد اما داعیه دار حقوق بشر است!
  • وحید_۲ IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    5 0
    بسم الله الرحمن الرحیم(الأنعام_۱۲۵/فَمَن يُرِدِ اللَّهُ أَن يَهْدِيَهُ يَشْرَحْ صَدْرَهُ لِلْإِسْلَامِ وَمَن يُرِدْ أَن يُضِلَّهُ يَجْعَلْ صَدْرَهُ ضَيِّقًا حَرَجًا كَأَنَّمَا يَصَّعَّدُ فِي السَّمَاءِ كَذَٰلِكَ يَجْعَلُ اللَّهُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ) «یجعل صدره ضیقا» همان غل و زنجیرهاست که آرامش را از بشر میگیرد و رجس و پلیدی را نصیب او میسازد،بدیهیست که غل و زنجیرهاو پلشتی ها راباید زدود نه خصایص پاک فطری انسان را که نشانه های سلامت عقل و نفس هستند.
  • وحید IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم(الأنعام_۱۲۵/فَمَن يُرِدِ اللَّهُ أَن يَهْدِيَهُ يَشْرَحْ صَدْرَهُ لِلْإِسْلَامِ وَمَن يُرِدْ أَن يُضِلَّهُ يَجْعَلْ صَدْرَهُ ضَيِّقًا حَرَجًا كَأَنَّمَا يَصَّعَّدُ فِي السَّمَاءِ كَذَٰلِكَ يَجْعَلُ اللَّهُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ) «یجعل صدره ضیقاً» غل و زنجیرهاییست که خداوند بر گردنکشان و عصیانگران مینهد،بدیهیست برای رسیدن به آرامش در دنیا و آخرت زدودن پلشتیهای هواپرستانه است نه نابود کردن خصایصپاک انسانی که نشانه های سلامت نفس و عقلند.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    3 0
    روشنفکر در تعریف و ادبیات سرمایه داری یعنی کسی که با قلمش کاسبه . دلال قلمی . مارکس وبر در کتاب روح سرمایه داری و اخلاق پروتستان نهاد خانواده رو در تعارض با منافع سرمایه سالارها میدونه چون این پیوند امنیت در برابر آفت فردگرایی و بهره کشی از یک فرد با حمایت افراد دیگه میشه که پیوند عمیقی باهاش دارن .
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    3 0
    دقیقا همینطوره الان در کتب روانشناسی همین مفاهیم را القا می کنند. وقتی می گویند علوم انسانی باید بومی شود یعنی همین . خود غرب چنددهه قبل همجنس بازی را جزو انحرافات و شخصیت ناسالم طبقه بندی می کرد الان به جای همجنس باز می گویند همجنس گرا و ان را گرایش طبیعی جا می زنند . نهاد نظارتی مربوطه هم به جای اصلاح این جملات در کتب درس روانشناسی دانشگاه ها مثل کتاب بارلو، فقط فکرش در پی لباس خانمهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس