رئیسی «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را ابلاغ کرد

رئیس جمهور «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، امروز دوشنبه (24 آبان) در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه مورخ بیست و چهارم مهرماه یکهزار و چهارصد کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 1
    وزارت بهداشت که خودش عامل کاهش جمعیت ایران بود حالا هم برای افزایش جمعیت ایران هیچ کاری انجام نمیده و در عمل همون سیاستهای کاهشی را ادامه میده
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    آقای رئیسی
  • DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 0
    عجب...
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    اگر دولت بخواد وپیگیر باشه،دستگاه ها هماهنگ باشند و شرایط رو از لحاظ فرهنگی ،مالی ، سلامت وبهداشت برای خانواده ها مناسب کنه..میشه به آینده امیدوار بود.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    سید بزرگوار حالا که شما قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را جهت اجراء ابلاغ نموده ای آیا جهت اجرایی شدن زیر ساخت هایش را هم آماده نموده ای؟ به استحضار می رساند به قدری تورم در جامعه امروزی ما وحشتناک و بی رحم شده که جوان ما به هیچ وجه حاضر به ازدواج و تشکیل خانواده نیست. بطور مثال اگر یک جوان ایرانی ماهیانه 4 میلیون تومان درآمد داشته باشد 50 درصد این مبلغ بابت کرایه منزل است(علاوه بر آن می بایست حداقل 100 میلیون هم پول رهن منزل بدهد) و می ماند 2 میلیون دیگر حالا با این 2 میلیون چکار کند این جوان بیچاره برای خانواده خودش خوراک و یا پوشاک بخرد و یا هزینه درمان خانواده کند و یا تعرفه های حاملهای انرژی را پرداخت کند و یا قسط وام را بدهد و یا پول شارژ مسکن را بدهد و یا کرایه تاکسی را پرداخت نماید و یا هزینه ای مهمان و مهمانی را پرداخت نماید و یا ...هزاران موارد دیگر
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    چی بگم
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    جناب قاضی القضات! خودت با یکطرفه به قاضی رفتن و توجه صرف به نظرات بخشی از جامعه پزشکی و مسئولینی که خودشون در جریان واردات واکسن کرونا ذی‌نفع‌اند تیشه برداشتی به ریشه سلامتی مردم و خصوصا نسل‌های آینده این مملکت میزنی.. بعد همزمان دستور ایجاد مشوق برای ازدیاد جمعیت و میدی؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس