رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضائیه: سامانه‌های سازمان اموال تملیکی به‌روز نیستند

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در گذشته ارتباطاتی با سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بودیم، ولی متاسفانه سامانه‌های این سازمان چندان به روز نیستند.

به گزارش مشرق، محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه شورای عالی قوه قضائیه، یکی از چالش‌های اساسی در زمینه اموال تملیکی را ارتباط بین پرونده‌ها با اموال عنوان کرد و گفت: در گذشته ارتباطاتی با سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بودیم، ولی متاسفانه سامانه‌های این سازمان چندان به روز نیستند.

 رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و هماهنگی سامانه‌های مربوط به اموال تملیکی از آمادگی مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای همکاری و هم افزایی با دادستانی کل کشور و سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: این همکاری می‌تواند چالش ارتباط پرونده‌ها با اموال را رفع کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه الکترونیکی کردن فرآیند ثبت درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷ گفت: در حال حاضر ثبت الکترونیکی درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷، به صورت آزمایشی در استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، قم و گلستان انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس