کد خبر 1299481
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس آمار تا ۲ هفته گذشته، حدود ۹۴ درصد کارمندان دولت، واکسن کرونا را دریافت کردند و بخشی از افرادی که واکسن نزده اند ممکن است عذر موجه داشته باشند.

به گزارش مشرق، علاءالدین رفیع زاده در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: قوانین و مقررات ابلاغی از سازمان اداری و استخدامی کشور در تبعیت از مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کروناست.

وی ادامه داد: این ستاد در سی و سومین جلسه خود در شهریور سال گذشته مصوب کرد سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس آن در پنجم شهریور، بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است و نحوه تعامل و برخورد با کارمندانی که مصوبات مربوط را رعایت نمی‌کنند، ترتیبات آن را مشخص کرده است.

رفیع زاده افزود: بر اساس بند یک مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و ضوابط ابلاغی این ستاد از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، تخلف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اعمال مجازات‌ها در بندهای ”الف“ تا ”د“ ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری اشاره و به معاونان بالاترین مقام دستگاه اجرایی و مدیران کل تفویض شده است که بدون ارجاع به هیئت‌های رسیدگی می‌توانند به این نوع مسائل رسیدگی کنند.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در آن جا مراحلی وجود دارد که مرحله اول، اخطار کتبی بدون درج در پرونده استخدامی، در مرحله دوم توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی و در مرحله سوم کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغلی و عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس