وزیر کشور: دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است/ مشکل کمبود کالا نداریم

وزیر کشور گفت: در کشور مشکل کمبود کالا نداریم؛ چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است که در این عرصه استانداران باید با فعال کردن ظرفیت های نظارتی اجازه جولان به سوداگران را ندهند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که امروز با حضور ۳۱ استاندار در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه مجموعه دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی است؛ گفت: استانداران به عنوان نمانیدگان عالی دولت در استانها باید با تمام ظرفیت نسبت به تحقق اهداف و ماموریت های دولت در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی تلاش کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در کشور مشکل کمبود کالا نداریم؛ گفت: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است که در این عرصه استانداران بایستی با فعال کردن ظرفیت های نظارتی اجازه جولان به سوداگران و فعالان این عرصه را ندهند.

وی در این خصوص گفت: سیستم توزیع مناسب کالاها باید در استان های کشور با راهبری استانداران عملیاتی شود و این طور نباشد که در استان شاهد کمبود برخی اقلام اساسی باشیم.

وحیدی تصریح کرد: استانداران باید با پیش بینی دقیق مسائل و نیازهای استان نسبت به تامین کالاها و مایحتاج عمومی استان اهتمام داشته باشند.

موضوع مسکن از دیگر محورهای مورد وزیر کشور در نشست امروز با استانداران بود و در این خصوص گفت: دولت بنا دارد سالی یک میلیون مسکن در اختیار متقاضیان این حوزه تامین کند و در این عرصه هم استانداران باید با شناسایی دقیق مکان ساخت مسکن و ضرورت های لازم در این حوزه نسبت به تحقق شعار ملی دولت سیزدهم کمک کنند.

وی اضافه کرد: مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم در جلسات مختلف هیات دولت نسبت به تفویض اختیارات لازم به استانداران در تحقق نهضت ملی مسکن اهتمام دارند و برای همین بایستی از این فرصت همدلی و همکاری استفاده بهینه در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به عمل آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس