کد خبر 1298704
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

ابروها از مهمترین اعضای صورت در زیبایی چهره هستند. برخی می‌گویند که یک چهارم زیبایی چهره به ابروها بستگی دارد. حالت ابروها در برداشتی که دیگران برای اولین بار از شما و رفتارتان دارند، نقش بسزایی دارد. معمولا افرادی که ابروهای افتاده دارند، خشمگین و مسن به نظر می‌رسند. این در حالی است که آن‌هایی که ابروهای کشیده و با فاصله از چشم دارند، زیبا به نظر می‌رسند. لیفت ابرو به روش‌های مختلف یکی از راه‌کارهایی است که در اختیار کسانی که می‌خواهند حالت چهره‌ی خود را تغییر دهند، قرار دارد. 

لیفت ابرو چیست؛ معرفی بهترین ژل و صابون

با یک لیفت ساده‌ی ابرو، تغییرات بسیاری در چهره‌ی شما ایجاد می‌شود و بر زیبایی آن افزوده می‌شود. یکی از این تغییرات باز شدن چهره و شاداب‌تر نشان داده شدن آن است. همچنین با بالاتر رفتن ابروها و لیفت پیشانی، چشم‌های شما جلوه‌ی بیشتری پیدا می‌کند و درشت‌تر به نظر می‌رسد. همچنین آرایش چشم برای پلک بلند، زیباتر به نظر می‌رسد. 

اگر می‌خواهید لیفت ابرو و یا پیشانی انجام دهید، روش‌های بسیاری پیش روی شماست. بهتر است با آن‌ها به خوبی آشنا باشید و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این تکنیک زیبایی، با ما همراه باشید. 

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

لیفت ابرو چیست؛ معرفی بهترین ژل و صابون

یکی از کار هایی که می‌توان برای لیفت صورت انجام داد لیفت ابرو است چرا که با انجام این کار تغییرات زیادی در صورت انجام شده و جوانسازی صورت انجام میشود.

لیفت ابرو و لیفت پیشانی تکنیک‌هایی هستند که در آن‌ها با بالا کشیدن ابروها و بالا کشیدن پوست پیشانی، چهره جوان‌تر شده و به زیبایی شما افزوده می‌شود. روش‌های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد. برخی از آن‌ها شامل جراحی می‌شوند و برخی دیگر بدون نیاز به ابزار خاص و پیچیده، در منزل نیز قابل اجرا هستند. لیفت ابرو باعث بلندتر، ضخیم‌تر و پرتر نشان‌داده شدن ابروها می‌شود و همانند لیفت مژه، با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده است. کسانی که هر یک از شرایط زیر را دارا باشند، کاندید مناسبی برای لیفت ابرو و لیفت پیشانی هستند؛

  • افرادی که دچار پیری چهره شده‌اند و تمایل به جوان‌سازی صورت دارند. 
  • آن‌هایی که ابروهای افتاده و پشت پلک کوتاهی دارند. 
  • کسانی که دوست دارند چهره‌ی خود را تغییر دهند و نمی‌خواهند از روش‌های تهاجمی استفاده کنند. 

انجام این فرایند بر روی ابروها، اعتماد به نفس شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. این به علت زیباتر کردن چهره‌ی شماست. لیفت پیشانی و ابرو را می‌توان با استفاده از بوتاکس، نخ، فیلر و یا ژل انجام داد. روش دیگری که برای لیفت ابرو وجود دارد، لیفت ابرو با صابون و یا ژل است. 

صابون و ژل لیفت ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

لیفت ابرو چیست؛ معرفی بهترین ژل و صابون

صابون ابرو Soap Brows  از جمله محصولاتی است که برای حالت‌دادن و لیفت‌کردن ابروها استفاده می‌شود.

برای این‌که ابروها را در حالت مورد نظر ثابت نگه دارید، نیاز به یک ماده‌ی نگه‌دارنده است. در صورتی که ابروهای نازک و کم حجم دارید و یا تمایل به تغییر حالت و ثابت نگه‌داشتن ابرو در حالت جدید دارید، بهتر است نگاهی به محصولات لیفت ابرو بیندازید. صابون ابرو و ژل لیفت ابرو از ابزاری هستند که به وسیله‌ی آن‌ها و بدون انجام جراحی می‌توانید ابروهای خود را لیفت کنید. 

صابون ابرو در واقع یک صابون حاوی گلیسیرین است که pH آن پایین است و به ابروها و پوست شما آسیب نمی‌رساند. از آنجایی که این صابون مخصوص لیفت ابرو است، پوست شما را نمی‌سوزاند و خشک نمی‌کند. محصول دیگری که برای لیفت کردن ابرو وجود دارد، ژل لیفت ابرو است. ژل نسبت به صابون تفاوت‌هایی دارد. از نظر قیمتی گران‌تر بوده و نسبت به صابون ابروها را کمتر در حالت خشک و ثابت نگه می‌دارد. همچنین این ماده بر پایه‌ی آب ساخته شده است و با عرق کردن صورت، شسته شده و از تاثیر آن کاسته می‌شود. 

کاربرد صابون و ژل لیفت ابرو

با آغشته کردن ابروها به این مواد، ابروهای شما در حالتی که به آن‌ها داده‌اید ثابت می‌مانند. همچنین پرپشت‌تر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. تنها کاری که لازم است انجام دهید، شکل دادن به ابروها طبق سلیقه‌ی شخصی‌تان است، سپس ژل و صابون این حالت را برای شما فیکس و ثابت می‌کنند!

طرز استفاده صابون و ژل لیفت ابرو

ابتدا صورت خود را با پاک کننده بشویید. صورت شما باید عاری از آلودگی‌ها و چربی باشد. سپس یک براش ظریف و مناسب (که می‌تواند مشابه براش ریمل ابرو باشد)، انتخاب کنید و آن را اندکی مرطوب کنید. سپس براش را به صابون بکشید و ابروهای خود را در حالتی که می‌خواهید، شانه کنید. در استفاده از ژل نیازی به مرطوب کردن براش ندارید و براش آغشته به ژل را مستقیما به ابروهای خود بکشید. 

توجه داشته باشید که براش را نباید خیلی مرطوب کنید. در صورتی که بیش از حد خیس باشد، صابون را رقیق کرده و ماندگاری و اثرگذاری آن کاهش پیدا می‌کند. 

آیا استفاده از صابون و ژل عوارض دارد؟

به طور معمول استفاده از صابون و ژل به ابروها آسیب نمی‌رسانند. تنها احتمال آسیبی که وجود دارد برای پوست‌های حساس است. اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از محصولات طبیعی و گیاهی استفاده کنید. همچنین وجود گلیسیرین نقش حفاظتی برای پوست و ابرو دارد، زیرا از خشک شدن آن‌ها پیشگیری می‌کند. 

پیش از استفاده‌ی کامل، ابتدا محصول مورد نظر را روی بخشی از پوست خود امتحان کنید. اگر حساسیتی بروز نکرد، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. نکته‌ی دیگری که بهتر است مورد توجه قرار گیرد، مدت زمانی است که صابون روی پوست شما قرار دارد. این محصولات در طولانی مدت ممکن است باعث بروز حساسیت روی پوست شوند.

بهترین صابون و ژل لیفت ابرو کدام است؟

بهترین صابون و ژل لیفت ابرو، حاوی مقادیری از گلیسیرین است. وجود این ماده در محصولات لیفتینگ ابرو، آسیب رسانیدن به ابروها را کم می‌کند و سبب ریزش آن‌ها نمی‌شود. صابون‌های شفاف گلیسیرین دارند و pH آن‌ها کم است. 

برندهای خوب صابون و ژل لیفت ابرو

مک، اسنس و بکا از برندهای معروف و شناخته‌شده‌ی صابون و ژل لیفت ابرو هستند. این برندها محصولات مرغوب و با عوارض کم‌تر را وارد بازار کرده‌اند و معمولا بازخوردها نسبت به آن‌ها مثبت بوده است. 

قیمت صابون لیفت ابرو

این محصولات در بازار قیمت‌های متنوعی دارند و این نوسان قیمت به کیفیت محصول و برندی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. اما معمولا هزینه‌ی خرید این محصولات بین 50 تا 200 هزار تومان است. 

صابون، ژل یا لیفت ابرو با نخ؛ کدام روش بهتر است؟

این که کدام روش برای شما بهتر است، کاملا بستگی به شرایط و اولویت‌های شما دارد. اگر دائمی بودن روش برای شما حایز اهمیت است، پاسخ لیفت ابرو با نخ، و در صورتی که کم‌تر تهاجمی بودن روش برای شما مهم باشد، راهکار پیش روی شما لیفت ابرو با صابون و یا ژل خواهد بود. 

لیفت ابرو با نخ دوام  پایداری بیشتری دارد اما مداخلاتی در صورت انجام خواهد شد. در حالیکه صابون و ژل بدون هیچ تغییر و دستکاری در پوست و صورت، ابروهای شما را لیفت می‌کنند. اما ماندگاری آن‌ها روزانه می‌باشد. 

لیفت ابرو در خانه چگونه انجام میشود ؟

برای لیفت ابرو در خانه از محلول های مخصوص لیفت استفاده میشود و مراحل مختلفی دارد که در این مطلب توضیح داده ایم.

صابون لیفت ابرو چیست ؟

از صابون لیفت ابرو برای خوش حالت کردن و لیفت ابرو استفاده میشود که امروزه یکی از موارد آرایشی به حساب می‌آید.

لیفت ابرو با نخ امکان پذیر است

لیفت ابرو با نخ باعث سفت شدن و از بین رفتن چروک‌ها می‌شود و ظاهری جوان‌تر به شخص می‌دهد که به صورت کامل در این مقاله به آن اشاره شده.

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست ؟

لمینت ابرو بیشتر به پر حجم کردن ابرو کمک میکند ولی لیفت ابرو برای افتادگی ابرو است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس