کد خبر 1298558
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
جنگنده های سعودی شهر «مأرب» یمن را به شدت بمباران کردند

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور جلوگیری از پیشروی های نیروهای مقاومت یمن در شهر «مأرب» این شهر را به شدت بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی خود به نقاط مختلف شهر «مأرب» را بیش از پیش تشدید کردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز شمارش معکوس برای تسلط مقاومت بر مأرب

بر اساس این گزارش، رسانه های یمنی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی ۲۲ مرتبه شهر مأرب را بمباران کرده اند. این اتفاق درحالی رخ می دهد که یمنی ها اخیراً پیشروی های محسوسی در مأرب داشته اند.

رسانه های مذکور اعلام کردند که هدف اصلی و اساسی عربستان سعودی و متحدانش از تشدید حملات به مأرب ممانعت از تداوم سلسله پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در این شهر است.

گفتنی است، طی روزهای اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند بر پایگاه نظامی «أم ریش» در جنوب استان مأرب مسلط شوند. این پایگاه نظامی آخرین پایگاه نیروهای وابسته به سعودی در جنوب مأرب بود. نیروهای یمنی با تحقق این دستاورد مهم اکنون می‌توانند به سمت منطقه «صافر» که بسیاری از میادین نفتی و گازی یمن در آنجا واقع شده است، پیشروی کنند.

در همین حال، گزارش‌های میدانی حاکی از آن هستند که نیروهای مقاومت یمن بیش از هر زمان دیگری به تسلط بر ارتفاعات استراتژیک «ملعا» نزدیک شده‌اند. هم اکنون درگیری‌های شدیدی در این جبهه در جریان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    3 0
    خدایا مردم مظلوم یمن ياري کن
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    1 0
    بمباران‌ شهر مارب یعنی این‌که شهر درحال سقوط است‌ ونیروهای مردمی یمن درحال پیش‌روی وتصرف آن هستند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    باید انصارالله به موازات مارب تعز را نیز فعال نگه داشته نکته نظری به تنگه باب المندب و جزیره میون داشته باشد
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    انشالله پیروزی از ان مقاومت خواهد بود وخداوند همه ستمگران ومغرضینی که در داخل ایران چوب لای چرخ میگذارند ودرجاهای دیگر مانند یمنبر ضد ملت یمن کار میکنتد وسعودیها را خداوند نابود خواهد کرد پیروز باد جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر ستمگران انشالله هر چه زودتر خبر این فتح بزرگ را بشنویم
  • حسین IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    عربستان.برا نجات حزب الصلاح که مورد حمایت ترکیه نیز است ریسکه بزرگی کرده و نیرو هارو از تعز به مارب اورده.و از جبهه تعز فرار کردن تا به نیروهای حزب الصلاح روحیه بدن که فرار نکنن.این شاالاه نیروهای مردمی مارب به مقاومت بپیوندند و مارب رو کاملا ازاد کنن.و این پیروزی بسیار بزرگی برای نیروهای مقاومت و ایران هست و دست ایران رو برا مزاکرات پر میکنه.‌دوستان برا مردم یمن دعا کنید که به ارامش برسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس