کد خبر 1298435
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
نابودی اسرائیل - نمایه

گفتم: داروغه‌ای در حمام برای اینکه قمپز در کرده باشد از شخصی پرسید به نظر تو، من چقدر می‌ارزم ؟ یارو گفت «دوزار» ! داروغه گفت؛ دوزار فقط قیمت لُنگم است و یارو گفت؛ من هم قیمت لُنگت را گفتم!

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون گفت و شنود خود نوشت: 

گفت: دانشجویان انگلیسی به سفیر اسرائیل که برای سخنرانی به دانشکده اقتصاد لندن رفته بود نه فقط اجازه سخنرانی ندادند بلکه او را با تحقیر و خفت از دانشکده بیرون انداختند.

گفتم: صهیونیست‌ها در دورترین افق ذهن خود هم تصور نمی‌کردند که مانند امروز با این‌همه خشم و نفرت از سوی همه مردم جهان روبه‌رو شوند.

گفت: سایت صهیونیستی «والا» از فراری دادن سفیر اسرائیل توسط دانشجویان انگلیسی ابراز تأسف کرده و نوشته است؛ آنها باید احترام میهمان خود را نگه می‌داشتند !

گفتم: عجب شارلاتانِ بی پدر و مادریه ؟! خودشون نه فقط احترام فلسطینی‌ها را که صاحبخانه بودند نگاه نداشتند بلکه آنها را قتل‌عام کرده و از وطنشان که متعلق به خودشان بود آواره کردند.

گفت: این سایت ابراز تعجب کرده است که چرا دانشجویان اروپایی برای جایگاه دیپلمات‌های اسرائیل ارزش قائل نشده‌اند ؟

گفتم: داروغه‌ای در حمام برای اینکه قمپز در کرده باشد از شخصی پرسید به نظر تو، من چقدر می‌ارزم ؟ یارو گفت «دوزار» ! داروغه گفت؛ دوزار فقط قیمت لُنگم است و یارو گفت؛ من هم قیمت لُنگت را گفتم وگرنه خودت که صنار هم نمی‌ارزی !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لنگ 06 IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    8 4
    بابا از این دست مثالها نزنید الان باز لنگیا ناراحت میشن خخخخخخ
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      51 0
      عجب مگه نسل استقلالیها در سده قبل از میلاد منقرض نشده بود؟!
  • كريم IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    4 0
    اين در حالي است كه دولت به اصطلاح اسرائيل را، در آن زمان، انگليسي ها به وجود آوردند اما حالا به فساد و تباهي اين جنايتكاران جهاني پي برده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس