کد خبر 1298249
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره شایعات رایج درباره واکسن کرونا را منتشر کرد.

شایعات رایج درباره واکسن کرونا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    8 51
    هر کی که واکسن دو دوز رو نزده باید از کلیه فعالیت های اجتماعی و حضور در اجتماعات و ادارات و کلیه ارگان ها و محیط های اجتماعی براش ممنوع بشه و اگر کارمند هر ارگان دولتی و یا خصوصی است باید تهدید به اخراج بشه.متاسفانه با این که تو دوران امیرکبیر زندگی نمی کنیم هنوز ابله های متوهم که مخالف واکسیناسیون هستند کم نیستند حداقل بیست درصد جامعه رو تشکیل میدن .باید جریمه های مالی سنگین برا کسانی که واکسن نزدن در نظر گرفته بشه .
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      16 6
      متاسفانه خود تو جزو هشتاد درصد متوهم هستید
    • امید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      25 2
      ابله شمایی که هنوز نمیفهمی واکسن یعنی پادتن در بدن شما تولید بشه ، در مقابل ویرووس ایمن بشی هیچوقت مردم به این اندازه در طول تاریخ استثمار فکری نشده بودند ، برای اولین بار در طول تاریخ واکسن نزده ها ، مسبب بیماری واکسن زده ها هستند واکسنی که هنوز عوارضش مشخص نیست شما برو بزن کیف کن، ده تا ده تا بزن ولی حمار نشو
    • مجید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      17 2
      منم میگم تو ابلهی تضمین میدی چیزیمون نشه؟
    • رعنا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      25 2
      خجالت بکشید با این طرز الفاظ و تفکراتتون، با این دیکتاتوری که در سخنان شما موج میزنه باید فاتحه تفکر واندیشه رو خوند!اولا که عوارض واکسن در طول مدت طولانی معلوم میشه وتا اون مدت نگذره نمیشه اصلا اظهار نظر کرد!به حرف این و اون و این کانال و اون کانال که نیست،باید کار تخصصی صورت بگیره!در ضمن شما چه کاره مملکتی که قانون تعیین میکنی و خودت رو بالاتر از مجلس و شرع میدونی؟دیشب هم که الحمدلله مناظره مخالفان و موافقان واکسن رو خبر شبکه دو پخش کرد،شما هم گوش میکردی شاید یک چیزی یاد میگرفتی!
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      4 0
      یا قاصم الحبارین
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      8 0
      بارالها هر چه زودتر دروغگویان چپاولگر زورگوی قاتل را خوار و ذلیل و رسوا هلاک فرما اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و أهلک أعدائهم و أعداء شیعتهم و محبیهم.
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      33 3
      استدلال احمقانه ی یک واکسن زده : تو رو خدا به بقیه هم بگید واکسن بزنن چون اگه اونا واکسن نزنن واکسن ما کار نمیکنه . قابل توجه 15:31 اگر من تو مملکت کاره ای بودم امثال تو رو با این تفکر به گاری میبستم .
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      22 0
      میشه قانون این موارد را هم بفرمایید؟ این حق را از کجا می اورید؟ مدیریت کرونا از ابتدا تا الان زشت و بی اخلاق و صد در صد بدون علم و به نام علم بوده است متاسفم برای قشری که فقط ادعای علمی دارند و از علم ....
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      39 1
      شما از همون جماعتی هستی که وقتی شیطان سوت میزنه میدویی ... خدا میدونه فرق دوغ و دوشابو نمیدونی فقط who میزنه شما میرقصی ...
    • رسول IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      20 3
      هنوز ابله های متوهم که مخالف واکسیناسیون هستند کم نیستند ?!...... هر کس که مخالف واکسنه ابله متوهمه ؟!.. لطفا رعایت ادب و شعور نمائید . ادب مرد به ز دولت اوست .
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      26 3
      شما واکسن خودت را بزن وکاری به دیگران نداشته باش که واکسن تزریق می کنند یانه، واین قدرهم برای واکسن نزده ها شاخ وشونه نکش وادب را رعایت کن وبه دیگران توهین منما وفکر نکن این گروه از مردم دراثر ناآگاهی واکسن نمی زنند بلکه ازامثال شماهم خیلی فهمیده تراند لیکن بدلایلی ازجمله ناشناخته بودن وعوارض بعدی این واکسن هاو...نمی خواهند واکسن بزنند.شمارا به خ ی ر مارا به سلامت.
    • سید IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 4
      ان شاءالله زودتر به لقا الله بپیوندی
    • سعیییید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      24 1
      اگر واکسن کارایی لازم رو داره که بعد از تزریق باید ایمنی ایجاد بشه بدون اما ،اگر و شرط و شروط اگرم به کارایی واکسن اعتماد ندارن که نباید مردم رو مجبور به تزریق کنند حداقل بزارن به اختیار خودشون،وقتی برای اقشار خاصی مانند کارمند و فرهنگی و بهداشتی و...واکسن رو اجباری کردند این عده هم تو کوچه و خیابان و فضای مجازی دیگران رو تشویق به تزریق واکسن می‌کنند هیچ دلیل علمی هم ندارن میگن چرا ما به اجبار زدیم دیگران نزنند؟
    • مهدی مختاری 291 IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      15 0
      نمی خواهم به کسی توهین کنم اما لازم است که این ها را بگویم: ابله کسی است که از خودش هیچ اختیاری نداشته باشد؛ ابله و بی غیرت کسی است که اختیار جسم و روح خودش و خانواده اش در اختیار دیگران باشد؛ ابله کسی است که بدون دلیل و نسنجیده حرف می زند؛ ابله کسی است که بدون تحقیق، مثل بُز اَخوش هر مطلبی را تصدیق می کند. ابله و بی غیرت کسی است که بدون ذره ای مقاومت تن به هر خفت و خواری می دهد. من مخالف تزریق اجباری واکسن کرونا هستم؛ دلایل زیادی برای مخالفت دارم؛ یکی از این دلایل داروی رمدسیویر است که به صورت غیر مستقیم، از طرف اسرائیلی های ملعون به دست ما می رسد. این دارو ساخته شدۀ دست کثیف اسرائیلی های ملعون است. حالا اگر مسئولان ما از روی آن کپی کنند و بگویند که ما خودمان این دارو را تولید می کنیم باز هم فرقی نمی کند چون ذات این دارو تغییری نکرده و فقط افراد تولید کننده اش تغییر کرده اند. یک سَری به این آدرس بزن mshrgh.ir/1298346 تا رسوایی این دارو را با چشم خودت ببینی. در ضمن در جواب کاربری با نام «واقعی اما مجازی» لازم است بگویم که: من ارزش واکسیناسیون را خوب می دانم به شرط اینکه واکسن هایش واقعی و به دست دلسوزان آن جامعه ساخته شده باشند؛ کسانی بر طبل جهالت می کوبند که بدون تحقیق دربارۀ موضوعی خاص اظهار نظر می کنند. در ضمن تو چه کاره ای که برای من تعیین تکلیف می کنی و می خواهی برای زندگی من محدودیت ایجاد کنی؟ رهبران هیچ حکومتی و هیچ دولتی نمی توانند برای زندگی من محدودیت ایجاد کنند.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    33 4
    دوست ندارم بزنم آقا مگه زوره ؟
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      3 42
      درک.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    5 41
    ولا من زدم دو دز استرا هیچ مرگم نشد.باور نکنید مردم عزیز بخدا همش یاوه میگن دانشمندهای ایران شما با خانوده خودشان فرقی ندارن مطالعه هم شده به لطف خدا مشکلی نیست خود دانید فوق آخرش ممیریم که آخرش راه رفتنی هست .
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      24 2
      فوقش می میریم ؟!!! یعنی با دست خودمون حق داریم جونمون رو به خطر بیندازیم ؟! و لا تلقوا بأیدیکم إلی التهلکة.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    30 2
    تو غلط کردی چیکاره هستی که برای شغل و حقوق شهروندی مردم باید و نباید می‌زاری.مملکت مجلس داره و راه ایجاد قانون هم کاملا مشخصه.خدا که خدا هست واجب شرعی رو میگه اگه برای بدنت خوف خطر داری نباید انجام بدید‌.واکسن که عوارض کوتاه مدت و بلند مدتش معلوم نیست چیه برای چی باید اجبار بشه!!!!؟؟
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    فقط از مردم‌میگین خوب اون همه کارت کارت کردین چرا الان در گرفتن و ثبت دوز دوم در کارت مشکل بوجود اومده کو کارت !؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    24 1
    هر چند ماه یک دفعه دارند می گویند بیایید دوز سوم بزنید ، چهارم بزنید .... هر ماده خارجی که به صورت مکرر وارد بدن بشه ، بعد از مدتی یک اثرات نامطلوبی روی بدن می ذاره . اگر یک دوز بود باز یه چیزی ولی تکرارش حتما بی عارضه نخواهد بود
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 36
    اینایی که واکسن کرونا نمی‌زنند چون معتقدند واکسن تاثیر ندارد یا مضره پس برای بچه هاشونم واکسن سرخک ،ب ث ژ،فلج الاطفال و غیره نزنن .مملکت مسخره شماها نیست که هی ادا و اطوار درارید.پزشکان مخالف واکسیناسیون خودشون جزو مافیای دارو هستند و می‌خوان این بیماری تموم نشه تا فروششون زیاد بشه
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      22 1
      ادا اطوار شما ها در میارین که عین انترا تو کوچه و خیابون الکل به دست و ماسک زده میچرخید انتظار دارید همه جا رم به خاطر شما الکل پاشی و وایتکس مالی کنن ضمنا واکسنهایی که اسم بردی اگر اجباری نبودن هیچ کس سراغشون نمیرفت پس حرف مفت نزن
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      21 0
      سرخک چند دز داره ؟ چرا بدون اجبار همه معمولا می زنن ؟ واکسن طی مراحل شده با چیزی که وضعیتش هنوز معلوم نیست مقایسه می کنی ؟!
  • هادی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    26 1
    طبق نظر ویروس شناسان و متخصصان ایرانی و غیر ایرانی در سراسر جهان ، ویروسی که "رزرویر حیوانی" داره (یعنی به حیوانات منتقل میشه و حیوانات میتونن ناقل اون باشن) این ویروس رو نمیشه با واکسیناسیون ریشه کن کرد. حالا میخوان مردم رو حمار کنن بکنن ، اون دسته ای که حمار هستن برن بزنن ، ماهایی که پژوهش و تحقیق و مطالعه داریم میدونیم داستان این فتنه حدید جهانی جیه و نمیزنیم ، شما بزنین نوش جان بعدشم ، شما که واکسنت رو زدی نگرانیت چیه ؟؟؟ تو که قرار نیست چیزیت بشه ، اگه مرگی قراره اتفاق بیفته برای منه که نزدم ، پس یه جای کار شما میلنگه و داری در یک خیانت جهانی سهیم میشی ، اون دنیا هم باید به خاطر همین جهلت که در مقابل حقیقت مقاومت کردی جواب بدی ، کما اینکه تا چند سال آینده خودت میفهمی چه غلطی کردی و چه آسیبی به صورت داوطلبانه به بدنت وارد کردی ، یادتون رفته خون های آلوده به ایدز رو که پزشکان بدون مرز فرانسوی به ایران دادن و از اون طریق ایدز رو وارد ایران کردن و چقدر انسان رو از جمله کودکانی که بیماری هموفیلی داشتن کشتن ؟ دو دهه ازش بیشتر نگذشته ، حافظه تاریخی خیلی مهمه
    • علی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 36
      ببین اگر قرار بود با واکسن کرونا به مردم آسیب برسونن با همون ویروس کرونا که کل دنیا پخش شد میتونستن خیلی راحتتر از واکسن به مردم آسیب بزنن که دیگه نه اجباری در کار باشه و نه مقاومت امثال شما...
  • ماسکن JP ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    6 0
    خب مشخص شد که خیلی از این کانال های تلگرامی هم از قصد مطالب پروپاگاندای رسانه ای غرب رو پخش میکنن. خیلی از این چیزهایی که گفت شایعه است، اتفاقا کاملا درست است.
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 1
      چقدرم بود خخ
  • بهروز IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    باسلام. اولا درسته واکسن زدن یا نزدن اجباری نباید باشه. صحیح. چرا دوستان به هم ناسزا می گند؟ما که زدیم. ولی اینکه بعضی دوستان توهین میکنند درست نیست. ما به اجباز نزدیم که بعضی از دوستان میگن اختیارتون رو دادید به ..... تا نبود اکثر همین آقایون بستند دولت رو به کم کاری چرا واکسن نمیارن دارند مردم رو به کشتن می دند. حالا واکسن تهیه و و ساخته شده دارند مردم را فراری میدند به واکس زدن. نمیزنی نزن چرا یک درصد علمش رو ندارید اظهار نظر می کنید و جون مردم را بخ خطر میندازید. اینکه واکس نزده ها خطری برای کل عموم مردم دارند از این نظر هست زنجیره انتقال رو این گروه بیشتر می تونند انتقال بدند. نه اینکه واکسن زده ها نگیرند میگیرند کمتر و ضیف تر هستش زنجیره انتقال این گروه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس