کشور یمن از توسعه همکاری‌های دانشگاهی با ایران استقبال می‌کند

سفیر یمن در ایران، از علاقمندی کشورش برای افزایش سطح همکاری‌ها در همه زمینه‌ها با جمهوری اسلامی ایران به ویژه توسعه همکاری‌های بین دانشگاهی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ ابراهیم محمد الدیلمی گفت: بسیار خوشحالم در هفته فرهنگی که به نام مازندران هست دراین استان حضور دارم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها از حامیان اصلی مردم کشور یمن بوده و ارتباط بیشتر در همه زمینه‌ها با ایران به واسطه جایگاه مهم این کشور در منطقه و نیز مناسبات بین المللی برای دولت ومردم این کشور بسیار فرصت مهم و استراتژیک است.

سفیر یمن در ایران افزود: برای ما در کشور یمن از اینکه مناسبات خودمان را در زمینه تاریخی وعلمی با دانشگاه‌های ایران به خصوص شهرستان آمل که در زمینه تاریخی و ریشه‌های دینی با اشتراکات زیادی دارد، افتخار مهمی خواهد بود و به راحتی از کنار این فرصت مهم نخواهیم گذشت.

وی افزود: شهر آمل دارای سابقه وریشه تاریخی قوی وقدیمی هست و به همین وضع نیز کشور یمن هم دارای این اشتراکات است ومی طلبد که استادان دانشگاه‌های ایران و یمن ریشه‌های تاریخی مناسبات دو کشور را بررسی و برای مناسبات بیشتر تلاش کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    خیلی هم عالی، باید به کشورهای همسو کمک کنیم بخصوص به کشورهای مسلمان جبهه مقاومت.
  • علیرضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    زنده باد هم وطنها و هم خونها و هم تباران یمنیمون
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    لعنت خدا بر حاکمان عربستان . هم بمباران میکنند خاصه کودکان . نسل امید آینده یمن و باتفاق جامعه جهانی مانع از دسترسی به دارو امکانات پززشکی و یا خروج از یمن برای مداوای این نوگلان بی گناه میشوند . تصاویر چهره های معصوم کودکانیکه با بمب های غیر مجاز که منجر به نوعی سوختگی که منجر به سرطان شده و زخم ها ترمیم پیدا نمیکنه و تا پایان عمر کوتاه خود باید خود و خانواده آنان عذاب بکشند . تو این دنیائی که انسانهای وحشی. بر مقدرات دیگران از جمله با قلم و امضا خود موجب تداوم حصر و عذاب مردم بیگناه یمن میشوند و بوئی از انسانیت نبرده اند و فقط شعار فریبنده دفاع از حقوق بشر این نابشرها سر میدهند . ایکاش و دلم میخواست خداوند کمک میکرد که این دسته از کودکان بیگناه میتوانستند برای درمان به خارج از یمن میبردند . شاید درمان شده و یا درد و عوارض کمتری متحمل میشدند . اگر چه میدانم هر آنگاه پای این کودکان در کشور دیگری برسد . طبل رسوائی حکام سعودی و آنانکه اینگونه سلاح های کشتار جمعی و بگفته مسخره ای غیر مجاز . به آنها فروخته . بلند شده . و نقاب از دروغ پردازی و جنایات روزمره شان در یمن فرو خواهد افتاد . لعنت به این جنایتکاران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس