گردن بانک هایی را که مقابل قانون ایستاده اند، می‌شکنیم

خضریان گفت: گردن بانک هایی را که مقابل قانون ایستاده اند، می شکنیم.

به گزارش مشرق، علی خضریان، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در نشست ملی مطالبه گران بانک و بازار سرمایه اظهار داشت: اگر ما قبول کنیم که در جنگ اقتصادی هستیم بانک‌ها ابزاری است برای جنگ در این حوزه، که دشمنان دست روی آن می‌گذارند.

علی خضریان خاطرنشان کرد: برای اجرای قانون جدید چک از اول سال ۱۴۰۰ برخی از بانک‌ها مقاومت می‌کنند که ان‌شاءالله تا پایان سال گردن بانک‌هایی را که مقابل قانون گردن کشیده‌اند، می‌شکنیم.

در ادامه نشست ملی مطالبه گران بانک و بازار سرمایه محمد قاسمی، رئیس شعبه ۳۹ مجتمع قضایی شهید صدر گفت: هر چقدر ما حرف بزنیم و درخواست کنیم اقتصاد راه خودش را می‌رود بخاطر همین نباید توقع بالایی داشته باشیم.

قاسمی ابراز داشت: وقتی تخلفی در اقتصاد رخ می‌دهد یکی از مقصرین اصلی آن دستگاه نظارتی است که نظارتش درست نبوده است چرا که با وجود تمام منابعی که در دست دارند بعد از ۵ تا ۶ سال تازه متوجه تخلف شده‌اند.

رئیس شعبه ۳۹ مجتمع قضایی شهید صدر خاطرنشان کرد: در کشوری که تورم وجود دارد حفظ ارزش پول با ربا متفاوت است، این بحث‌های ربوی بودن با اصل اقتصاد جامعه ما همخوانی ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    مردم منتظرند تا به چشم ببینند!!!!!...........
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      0 0
      بانکها گردن مردمو فعلا شکستند پولهای ملتو گرفتن ملک خریدن تلیلیاردر شدن.
  • ناشناس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    تا بانکها و دلال ها کمر نظام را نشکسته اند شما کمرشان را بشکنید در غیر این صورت اگر به همه ی روستاها و کورده های این مملکت هزاران بار هم سرکشی کنید فایده نخواهد داشت. ثروت نامشروع و بادآورده را از دست صاحبانش خارج کرده و به بیت المال برگردانید . اگر قرار بود مسئولین این کشور با نصیحت اخلاقی اصلاح شوند سی سال زمان کافی بود. رافت اسلامی با مفسدین محلی از اعراب ندارد. شیعه خانه امام زمان ارواحنا فداه را از جرثومه های فساد پاک کنید . خداوند نگهدارتان باشد.
  • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    برای رفع موانع اقتصادی گردن چند قشر جامعه باید شگسته بشه 1:اخلالگران بانکی 2:مافیا ی خودرو و سایر کالاها 3:دلالها 4:گرانفروشان و محتکران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس